Přeposlat Yamaha TT600R

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Yamaha TT600R

04.03.2011 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 3 |

Yamaha TT600R je povedený stroj, který kombinuje nízkou cenu, jednoduchost ve všech směrech a také dobré vlastnosti. Motor se nám líbil hlavně po stránce výkonu, dynamika je slušná a nemohli jsme si na nic stěžovat.

 

Yamaha TT600R

Motor
O pohon motocyklu Yamaha TT600R se stará velmi jednoduchý a spolehlivý motor o zdvihovém objemu 595cc, který vyniká právě svou nekomplikovaností. Můžete se těšit na slušný výkon 42 koní a kroutící moment 47.6 Nm, což jsou vzhledem k nízké hmotnosti hodnoty dobré a zaručí vám odpovídající dynamiku. Zrychlení z klidu na ¼ míle zvládnete za 14.5s a můžete pokračovat až k maximální rychlosti 132 km/h. Další skvělá věc na tomto motoru je nenáročná údržba, protože mu stačí pouze servisní prohlídka každých 9600 km. Reakce motoru na přidání plynu jsou slušné a v rámci možností by měla dynamika stačit každému. Přesná převodovka má pět stupňů a byli jsme s ní spokojeni.

Yamaha TT600R

Jízda a ovladatelnost
Tento motocykl se nejlépe cítí na lehkých polních cestách, bláto mu vůbec nevadí, ale na nějaké hardcore vyjížďky do extrémního terénu to není. Odpružení totiž nejde nastavit, takže v náročném terénu budete opravdu trpět. Nicméně, tohle je jednoduché a levné enduro, kdo bude chtít více komplikovaný a lépe nastavitelný stroj, půjde do KTM. Jízdní vlastnosti na silnici jsou vcelku slušné, ale vlastnosti vyloženě silničních motocyklů samozřejmě čekat nemůžeme. Trochu nás zklamalo, že motocykl v určitých rychlostech výrazně vibroval, což dáváme za vinu motoru, který není nejklidnější. O zastavení se starají slušné kotoučové brzdy, přičemž vpředu najdete kotouč o průměru 267 a vzadu o průměru 220 mm.

Yamaha TT600R

Výbava
Tato Yamaha je opravdu velmi základní a stejná je také výbava. Najdete zde pouze věci, které budete pro jízdu nezbytně nutně potřebovat a nejmodernější vychytávka je pravděpodobně elektrický startér. Palubní deska je příkladem jednoduchosti, je dobře čitelná a větší problémy jsme neměli ani s čitelností na přímém slunečním světle, což jsme ocenili. Ne příliš pohodlné sedlo je umístěno ve výšce 890 mm a nádrž pojme 10 litrů paliva, což stačí na dojezd zhruba 176 km/h. Součástí výbavy je také ochrana rukou a ochranný štít na řidítkách. Výkon předního světlometu není nejlepší a za tmy jsme s ním měli celkem problémy, na což je potřeba dát si pozor. Rozměry pneumatik jsou 90/90 x 21 vpředu a 130/90 x 18 vzadu.

Kvalita a spolehlivost
V tomto ohledu se jedná o průměrný motocykl a úroveň dílenského zpracování odpovídá nízké ceně. Použité komponenty jsou kvalitní a všechno drží pohromadě celkem dobře, ale například vrstva laku mohla být silnější, což by zlepšilo odolnost proti korozi. Mechanická odolnost je ale v pořádku, protože se jedná o velmi jednoduchý motocykl. Motor je takřka nezničitelný, stejně tak jako brzdy a odpružení a v tomto ohledu stačí motocyklu pouze základní údržba. Pokud se budete tomuto motocyklu trochu věnovat, odvděčí se vám dlouhou životností, nicméně bez péče by mohl hodně často zlobit. Problémy s elektronikou jsme v průběhu testu neměli.

Yamaha TT600R

Verdikt
Yamaha TT600R je povedený stroj, který kombinuje nízkou cenu, jednoduchost ve všech směrech a také dobré vlastnosti. Motor se nám líbil hlavně po stránce výkonu, dynamika je slušná a nemohli jsme si na nic stěžovat. Navíc je velmi jednoduchý, takže je odolný. Jízdní vlastnosti jsou slušné, ale odpružení je pouze základní a nemůžete si ho nastavit, takže budete trochu limitováni. Výbava neobsahuje nic zajímavého, vlastně v ní najdete jen ty nejnutnější věci. Dílenské zpracování je průměrné, nicméně když se budete o motocykl slušně starat, měl by sloužit dlouho a bez větších problémů.

Yamaha TT600R


 

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 2

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Yamaha TT600R


počet příspěvků: 3

scharon

06.03.2011 v 21:52

Článek psal asi někdo kdo TTR NEZNÁ. (((((na nějaké hardcore vyjížďky do extrémního terénu to není---odpružení je pouze základní a nemůžete si ho nastavit, takže budete trochu limitováni))))PÍŠE SE V ČLÁNKU.HEHEHE pane nadčasový stroj to je,aspoň pro mě a TTR je radost krotit jak na cestě tak v terénu.Zduřřřřřřřřřřřř

Odpovědět

Standa

16.04.2011 v 21:03

Ahojky.Musím souhlasit s názorem scharona-TTR 600 nemáme v našem domácím vozovém parku dlouho,koupily jsme si ji se synem bez dokladů jen na blbnutí v terénu,ale musím říct,že toje opravdu světově jednoduchý a přitom výkonný stroj navíc za pár kaček.Kupa plusů pro TT 600R.

Odpovědět

David

26.12.2015 v 17:05

Zadek je komplet stavitelnej :) (Öhlins a predek de regulovat predpeti :)

Odpovědět

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.