Přeposlat Husqvarna SMS630 a TE630 – pod taktovkou BMW

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Husqvarna SMS630 a TE630 – pod taktovkou BMW

23.06.2010 | Michal Fokt | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Pod dozorem mnichovského velikána vypustila letos Husqvarna do prodeje dva nové modely. Jsou jimi endurácká TE630 a motardová SMS630. Pojďme se podívat, co přinášejí tyto dvojčata nového.

 

Svým zaměřením se obě motorky orientují spíše na rekreační ježdění, než aby se draly na závodní tratě. Výkon čtyřtaktního jednoválce o zdvihovém objemu 600 ccm sice továrna nezveřejnila, ale podle jistých zdrojů by měl být přibližně o 20% vyšší, než u předchozího modelu 610. Určitě potěší dvanáctilitrová nádrž, která slibuje celkem slušný dojezd, což není u této kategorie tak obvyklé. O dávkování paliva se stará precizně vyladěné elektronické vstřikování Mikuni D45.

 

Husqvarna SMS630 a TE630 – pod taktovkou BMW

 

Rám endura i motardu je svařen z ocelových trubek, jinak se celková stavba pochopitelně liší. Přední obrácená vidlice má u TE630 o 20 mm vyšší zdvih a sedlo je položeno o 35 mm výše. Zdvih zadního tlumiče Sachs je vyšší dokonce o 30 mm. To zajišťuje lepší průchodnost terénem, kterou nemusí motard disponovat.

 

Husqvarna SMS630 a TE630 – pod taktovkou BMW

 

Na první pohled se motorky liší ve třech skutečnostech. První je počet výfuků, enduro vydechuje kvůli úspoře hmotnosti jednou koncovkou, zatímco motard si může dovolit koncovky dvě. Jejich vzhled je otázkou vkusu, faktem však zůstává, že působí možná až moc mohutně. Druhou odlišností jsou rozměry kol. Terénní Huska má vepředu tradiční endurácké rozměry 90/90–21, vzadu 140/80–18. Silniční verze jezdí na civilních 120/70–17 a 150/60–17. Posledním patrným rozdílem jsou přední brzdy. Na SMS se dme pýchou radiální čtyřpístek Brembo, který se zakusuje do kotouče o průměru 320 mm. TE váží bez náplní rovných 150 kg. SMS přibralo, i díky dvěma koncovkám výfuků, navíc 8 kg.

 

Husqvarna SMS630 a TE630 – pod taktovkou BMW

 

V současné době lze oba modely pořídit za akční cenu 166 500 Kč (TE630), potažmo 173 700 Kč (SMS630), což zní vzhledem ke značce a kvalitě zpracování velmi lákavě. Ovšem až první prodeje ukážou, jestli dalo BMW Husqvarně ten správný směr.

 

Zdroj: www.autofun.cz 

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 4

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Husqvarna SMS630 a TE630 – pod taktovkou BMW


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.