Přeposlat Subaru Sportbike a Yamaha R6 - závodní verze

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Subaru Sportbike a Yamaha R6 - závodní verze

22.11.2007 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Dnes si představíme dva motocykly, které se mají začít prodávat začátkem roku 2008.

Tento nový motocykl bude obsahovat motor od Subaru a v prodeji se má objevit příští rok a jeho cena má být velmi příjemná, dalo by se říci až budgetová. Motor vlastně pochází od firmy Fuji Heavy Industries, což je dceřiná společnost Subaru. Má obsah 499cc, rozvod DOHC, vodní chlazení. Motor se vyznačuje svou velmi nízkou váhou 43 Kg. Co se týče emisních norem, plní jak ty Evropské, tak americké.

Subaru Sportbike a Yamaha R6 - závodní verze

Maximální výkon 50 koní vrcholí v 8000 ot/min a vrchol kroutícího momentu se nachází v 7000 ot/min. Vzhledem k celkové nízké hmotnosti by měl motocykl velmi dobře zrychlovat. Kostra motocyklu se vyrábí v Číně, hlavně kvůli úspoře nákladů. Stejně jako u ostatních japonských motocyklů posledních let, i tady je použitý materiál hliník. Rám vypadá na motorku s výkonem 50 koní možná až příliš masivně. Zavěšení kol je taky z hliníku a působí velmi robustním dojmem. Určitě by se ujalo i na motocyklu, který by měl 2x větší výkon.

Další z motocyklů, kerý se nám představí příští rok, je závodní specifikace modelu Yamaha R6.

Teprve nedávno Yamaha odhalila řadu výlučně závodních doplňků pro svůj model R6, kerý se začne prodávat až příští rok. Standartní motor s výkonem 133 koní byl mírně posílen přesně podle regulí federace World Supersport. To znamená, že převodovka a hřídel zůstaly nedotčeny. Další úpravy se dotkly nastavení tlumičů, zvětšil se taky tlak olejové pumpy, aby motor lépe fungoval ve vysokých otáčkách, protože při závodech se jiným stylem nejezdí. Hlava válců má novou vačkovou hřídel s delší dobou a přibyl také nový převodový řetěz a nové vačky. Vstřik paliva byl upraven v důsledku používání výhradně vysokých otáček. Rozdílná tloušťka těsnění přinesla zvýšení kompresního poměru.

Subaru Sportbike a Yamaha R6 - závodní verze

Závodní verze přichází také s upraveným zapalováním a novou palivovou mapou (spolu se softwarem na její další změnu). Takže stačí napíchnout motorku na počítač a budete moct provádět další změny. Všechny tyto oficiální díly, které budou sloužit k úpravě motocyklu na okruh, budou v prodeji pouze ve třech várkách. Termín uzavření objednávky pro první várku je 15. ledna 2008.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 8

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Subaru Sportbike a Yamaha R6 - závodní verze


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.