Přeposlat Piaggio NRG Power

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Piaggio NRG Power

03.08.2009 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Tento model je zaměřený hlavně na mladé uživatele, kteří se chtějí v šestnácti letech trochu předvést. Design Piaggia NRG Power je totiž velmi povedený a dalo by se říct, že je cool.

Motor

O pohon skútru Piaggio NRG Power se stará celkem nevýrazný motor o zdvihovém objemu 49cc, který dává nejvyšší výkon 4 koně a kroutící moment 3.9 Nm. To jsou opravdu nízké hodnoty a podle toho se tento skútr také chová. Jízda je pomalá a motoru se vůbec nechce do otáček, na přidání plynu reaguje ospale a jeho zvukový projev je také nevýrazný. Převodovka CVT je celkem slušná a ke skútru se výtečně hodí. Nejvyšší rychlost je necelých 50 km/h a než se na tuto rychlost dostanete, chvíli vám to bude trvat. Jedna z mála výhod tohoto motoru je určitě nízká spotřeba paliva. ~i1

Jízda a ovladatelnost

Malá kola a budgetové odpružení dělají jízdu trochu nervózní, ale do města je tento model dostačující. Na druhou stranu, manévrovatelnost mezi dopravou je velmi dobrá a v zácpách se budete pohybovat jako ryba ve vodě. Další dobrá vlastnost je pohodlná manévrovatelnost v nízkých rychlostech. Ve vyšších rychlostech je skútr trochu nestabilní. O zastavení se starají kotoučové brzdy, které mají průměr kotoučů 220mm vpředu a 175mm vzadu. Jsou celkem slušné, dobře se dávkují a můžete se na ně spolehnout v jakékoliv situaci. Při jízdě po městě určitě oceníte pohodlné sedlo. ~i2

Výbava

V tomto ohledu se jedná o průměrný model a určitě nečekejte žádnou vyčerpávající výbavu. Prostor pod sedlem je celkem slušný a samotné sedlo je umístěno tak, že je pozice za řídítky velmi pohodlná a nebudete se trápit ani při delší cestě. Nádrž pojme 6.5 litru paliva, což stačí pro celkem slušný dojezd a určitě nebudete trávit všechnen volný čas na benzinové stanici. Palubní deska je moderně řešená a je bez problémů čitelná, a to i na přímém slunečním světle. Zpětná zrcátka jsou dostatečně rozměrná a poskytnou vám dostatek informací o dění za vámi. Rozměry pneumatik jsou 120/70-13 vpředu a 140/60-13 vzadu. ~i3~i6

Kvalita a spolehlivost

V tomto ohledu jsme byli hodně zklamáni. Očekávali jsme dobrou kvalitu zpracování, hlavně kvůli vyšší pořizovací ceně, ale bohužel jsme se toho nedočkali. Hlavně dílenské zpracování za konkurencí hodně zaostává a jednotlivé díly jsou velmi náchylné na korozi, zvláště výfuková soustava. Nabízenou záruku budete určitě potřebovat. Vrstva laku je tenká a velmi rychle podléhá povětrnostním vlivům. S elektronikou žádné problémy nebyly a motor byl sice nevýkonný, ale na druhou stranu je celkem spolehlivý a bezúdržbový. Brzdy jsou v tomto ohledu také slušné a zvládnu i pořádný zápřah. ~i4

Verdikt

Tento model je zaměřený hlavně na mladé uživatele, kteří se chtějí v šestnácti trochu předvést. Design Piaggia NRG Power je totiž velmi povedený a dalo by se říct, že je cool. Pořizovací cena je sice trochu vyšší, ale pokud máte tatínka, který vám tento skútr pořídí, určitě neprotestujte. Motor je málo výkonný a celkově líný, jízdní vlastnosti jsou trochu nervozní a výbava je také pouze průměrná, ale Piaggio vyzařuje charizma a styl, což určitě spousta zákazníků ocení. Spolehlivost není úplně nejhorší, ale úroveň zpracování za některou konkurencí hodně pokulhává a problémy budete mít hlavně s korozí. ~i5

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 1

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Piaggio NRG Power


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.