Přeposlat Yamaha TZR50 2004

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Yamaha TZR50 2004

30.07.2009 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Yamaha TZR50 je skvělý, tak trochu oldschoolový motocykl, který se vyznačuje hned v několika oblastech. Hned na první pohled nás zaujal povedený design, motocykl vypadá agresivně a sportovně. Motor je velmi dobrý a jeho radost po otáčkách je nakažlivá.

Motor

O pohon motocyklu Yamaha TZR50 se stará motor o zvihovém objemu 49cc, který dává nejvyšší výkon 6 koní, což je v této kategorii celkem normální výkon. Další běžná věc v této třídě motocyklů je uječenost a výrazný zvukový projev hlavně vytočeného motoru. To je samozřejmostí i u tohoto modelu a zvukový projev se nám velmi líbil. Zrychlení z klidu na 1/4 míle proběhne za 23s a můžete se dostat na maximální rychlost zhruba 48 km/h. Takže na okreskách možná budete mít problém a budete se muset pohybovat opatrně. Spotřeba se dá udržet na velmi příjemné úrovni. ~i1

Jízda a ovladatelnost

Když přijde řeč na přilnavost, jen málokterý motocykl je v tomto ohledu ostřejší, než Yamaha TZR50. Samozřejmě má své limity a třeba komfort jízdy je na celkem podprůměrné úrovni a může se stát, že ve městě budete trpět. Tento model se ideálně hodí pro projížďky v okolí města a dovádění na okreskách. Posez za řídítky je celkem pohodlný a zpětná zrcátka vám poskytnou dobrý přehled o dění za vámi. O zastavení se starají kotoučové brzdy o průměru 280 mm vpředu a vzadu. Přesná převodovka má šest převodových stupňů. ~i2~i6

Výbava

V tomto ohledu se jedná určitě o nadprůměrný motocykl, najdete tu všechno, co budete potřebovat, a ještě něco navíc. Líbily se nám hlavně kotoučové brzdy, které jsou dostatečně výkonné, dobře se dávkují a skoro vůbec nevadnou. Pohodlné sedlo je umístěno ve výšce 815mm a nádrž pojme 16 litrů paliva, což stačí na dojezd zhruba 216 km/h. Moderní palubní deska je tvořena analogovým otáčkoměrem a digitálním rychloměrem, mezi její největší výhody patří hlavně skvělá čitelnost, a to i na přímém slunečním světle. Rozměry pneumatik jsou 100/70 x 17 vpředu a 130/70 x 17 vzadu. ~i3~i7

Kvalita a spolehlivost

V tomto ohledu se jedná o průměrný motocykl a má své výhody a samozřejmě i nevýhody. Dílenské zpracování je trochu horší, palubní deska je vyrobena pouze průměrně a trochu provrzávala. Vrstva laku je dostatečně silná, aby dobře odolávala venkovním vlivům a vůbec je na tom po stránce odolnosti celkem dobře. Motor se zdá být takřka nezničitelný, vydrží toho opravdu hodně a je bezúdržbový. Stejně jsou na tom i brzdy, které vydrží celkem velkou zátěž, a to bez většího poškození. S elektronikou nebyly v průběhu našeho testu žádné problémy. ~i4~i8

Verdikt

Yamaha TZR50 je skvělý, tak trochu oldschoolový motocykl, který se vyznačuje hned v několika oblastech. Hned na první pohled nás zaujal povedený design, motocykl vypadá agresivně a sportovně. Motor je velmi dobrý, jeho radost po otáčkách je nakažlivá a výhružný zvukový projev jsme si rychle oblíbili. Není sice nejvýkonnější, ale díky skvělým jízdním vlastnostem na to určitě rychle zapomenete a nižší výkon ani nebudete vnímat. Výbava je slušná a kvalita zpracování je na průměrné úrovni, Yamaha TZR50 je takřka bezúdržbová. ~i5

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 1

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Yamaha TZR50 2004


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.