Přeposlat Suzuki GSX-R750 2008

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Suzuki GSX-R750 2008

04.12.2008 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

S novou verzí motocyklu Suzuki GSX-R750 přišel výkonnější motor a veškeré dobré vlastnosti byly zachovány. Po stránce jízdy se zdá být ještě stabilnější a zábavnější než předchůdce a jediné, co nás trochu zklamalo, bylo celkové zpracování.

Motor

Proti předchozí verzi prošel motor několika úpravami. Zdvihový objem zůstal stejný, a sice 750cc, ale výkon mírně narostl, a to na současných 133 koní a 77 Nm. To jsou sice nepatrné přírustky, ale při jízdě je to znát. Projev motoru je nyní mnohem kultivovanější a běží zcela bez vybrací. Zátah je i ve středních otáčkách dostatečný, ale to pravé si užijete až v poslední třetině otáčkoměru. Převodovka má šest převodových stupňů, je vhodně poskládaná a i díky ní je maximální rychlost motocyklu 280 km/h a akcelerace na 1/4 míle proběhne za 11.29 s.

Suzuki GSX-R750 2008

Jízda a ovladatelnost

Stejně jako motor, i jízdní vlastnosti nás doslova nadchly. Proti předchůdci se motorka snížila o 5 mm a nové kola jsou o poznání lehčí. Rám je velmi stabilní a celkově působí Suzuki jistě i při velmi vysokých rychlostech nebo při prudkém a náhlém brždění. Vidlice i odpružení jsou plně nastavitelné, takže motorku můžete přizpůsobit každému druhu povrchu. I když, na nějaké extrémně rozbité silnice to není. Pozice za řídítky je velmi sportovní a překvapivě i celkem pohodlná. O zastavení se postarají kotoučové brzdy, které mají průměr kotoučů 310mm vpředu a 220mm vzadu.

Suzuki GSX-R750 2008

Suzuki GSX-R750 2008

Výbava

Stejně jako předchozí model, i tady najdete pouze ty nejzákladnější věci a není tu nic, co by vám překáželo nebo bránilo užití si jízdy. Palubní deska se skoro nezměnila, skládá se tedy z analogového otáčkoměru a velkého displeje, na kterém se zobrazují informace z palubního počítače. Sedlo je umístěno ve výšce 810mm, nádrž má kapacitu 17 litrů, což zaručuje dojezd zhruba 195 km, což je celkem dost. Stupačky jsou nastavitelné a velmi se nám líbily taky řídítka, díky kterým budete mít vždy dokonalý přehled o tom, co se pod koly děje. Zpětné zrcátka jsou příjemně rozměrné.

Suzuki GSX-R750 2008

Kvalita a spolehlivost

Motory od společnosti Suzuki mají takřka neprůstřelnou pověst co se týče spolehlivosti, takže není důvod pochybovat ani u tohoto modelu. Určitě vydrží roky a tisíce kilometrů i bez nějaké náročné údržby. Trochu nás zklamal lak motocyklu, který je tenký a relativně lehce se může poškodit. Celková kvalita zpacování je velmi dobrá, ale konkurence v podobě Hondy nebo Ducati je na tom ještě o kousek líp. Náklonnost motocyklu ke korozi taky není něco, čím bysme byli nadšeni, takže si na to dejte pozor.

Suzuki GSX-R750 2008

Suzuki GSX-R750 2008

Verdikt

S novou verzí motocyklu Suzuki GSX-R750 přišel výkonnější motor a veškeré dobré vlastnosti byly zachovány. Po stránce jízdy se zdá být ještě stabilnější a zábavnější než předchůdce a jediné, co nás trochu zklamalo, bylo celkové zpracování, které mohlo být určitě lepší. Není vyloženě špatné, ale konkurence je na tom o kousek líp. Cena se ve Velké Británii pohybuje okolo 8200 liber (asi 246 tisíc kč).

Suzuki GSX-R750 2008

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 2

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Suzuki GSX-R750 2008


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.