Přeposlat Kymco na EICMA 2017: Nová generace skútru Xciting a dva zajímavé koncepty

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Kymco na EICMA 2017: Nová generace skútru Xciting a dva zajímavé koncepty

22.11.2017 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Společnost Kymco, známý to výrobce převážně skútrů, nemohl na akci EICMA 2017 chybět a tato firma zde ukázala hned tři zajímavé produkty. Dočkali jsme se nové generace skútru Xciting S 400 a také dvojice konceptů, která nastiňuje blízkou budoucnost Kymca.

Kymco na EICMA 2017: Nová generace skútru Xciting a dva zajímavé koncepty

Kymco Xciting S 400
Začneme novou generací skútru Xciting S 400, což je povedený a velmi populární model spadající do třídy velkých skútrů. Kromě nové techniky zapracovalo Kymco také na designu, který je lehce přepracovaný a nejvíc patrné je to na přídi. Zde mají své místo menší a ostřeji řezané světlomety, díky čemuž působí tato novinka dynamičtěji a sportovněji. O svícení se starají LEDky vpředu i vzadu a výrobce nezapomněl ani na světla pro denní svícení. Nové je také sedlo, které bude nejenom pohodlnější, ale také prostornější, a to určitě ocení řidič i jeho spolujezdec. Pod sedlem je úložný prostor schopný pojmout plnohodnotnou přilbu, a ještě zůstane dostatek místa na doplňky. Další dva úložné prostory jsou v oblasti pro nohy, přičemž na levé straně najdeme 12v zásuvku a tento prostor tedy lze využít například k nabití mobilního telefonu. Lepší komfort při delších cestách zaručí vysoký ochranný štít, brzdná soustava je kompletně kotoučová a na předním kole najdeme hned dva brzdné kotouče.

Kymco na EICMA 2017: Nová generace skútru Xciting a dva zajímavé konceptyKymco na EICMA 2017: Nová generace skútru Xciting a dva zajímavé koncepty

O vyšší bezpečnost jízdy se pak postará brzdný systém ABS Bosch 9.1. Zmínit bychom měli také sedlo umístěné ve výšce 810 mm a řídítka navržená tak, aby měl řidič co nejlepší výhled na palubní desku. Ta patří mezi hlavní novinky, protože Kymco u nové generace tohoto skútru použilo kompletně novou, zcela digitální palubní desku. Ta se jmenuje Noodoe a skládá se ze třech kruhových displejů, přičemž levý zobrazuje aktuální rychlost a obsahuje nezbytné informační diody. Pravý displej obsahuje otáčkoměr, ukazatel stavu paliva, teploty a počítadlo kilometrů a u displeje uprostřed jde nastavit, co bude zobrazovat. Kromě analogového tachometru může zobrazovat třeba navigaci, což nevypadá vůbec špatně. Z nové techniky bychom měli zmínit hlavně nové držáky motoru či přepracovanou přední vidlici, přičemž oba tyto prvky by měly zlepšit jízdní vlastnosti. Samotný jednoválcový motor je také nový, nabídne zdvihový objem 399cc a výkony 36 koní a 39 Nm. Motor plní nejnovější emisní normy Euro4 a disponuje kapalinovým chlazením.

Kymco na EICMA 2017: Nová generace skútru Xciting a dva zajímavé konceptyKymco na EICMA 2017: Nová generace skútru Xciting a dva zajímavé koncepty

Kymco CV2
Tento koncept patřil určitě k tomu zajímavějšímu, co bylo na akci EICMA 2018 k vidění a už na první pohled je jasné, kam ho zařadit. Kymco CV2 spadá do třídy offroad cestovních skútrů, která prozatím není moc rozsáhlá, ale postupně se o ni začíná zajímat čím dál víc výrobců. Na první pohled zaujme CV2 hlavně povedeným designem se zvýšeným podvozkem a variabilním sedlem, u kterého lze změnit konfiguraci. Když bude tento skútr sedlat pouze řidič, na místo za sebou bude moct dát klasický horní kufr, nicméně pokud se rozhodne, že si k sobě přibere někoho dalšího, tento kufr bude možné přesunout na držák až za spolujezdce. Jak řidič, tak spolujezdec si navíc může upravit opěradlo, takže výrobce bral na komfort cestování hodně velký zřetel. K dispozici pak budou i různé boční kufry a Kymco CV2 je tedy navýsost praktickou záležitostí jako stvořenou pro delší cestování. Přední ochranný štít je stavitelný a za zmínku určitě stojí také brzdná soustava dodaná firmou Brembo. O motoru se bohužel nic neví, ale spekuluje se o tom, že zde použitý motor bude kompletně nový a bude mít vyšší výkon než v případě doposud nejvýkonnějšího skútru Kymca, modelu AK 550i (ten má 51 koní). Bohužel není úplně jasné, kdy se tento zajímavý koncept dostane do výroby, ale moc dlouho by to trvat nemělo.

Kymco na EICMA 2017: Nová generace skútru Xciting a dva zajímavé konceptyKymco na EICMA 2017: Nová generace skútru Xciting a dva zajímavé koncepty

Kymco CV3
I tento koncept vypadá nesmírně zajímavě, protože se jedná o skútr se dvěma předními koly, tedy tříkolku. Vypadá to tedy na pořádnou bitku mezi tímto připravovaným Kymcem, tříkolkou MP3 od Piaggia a novou Yamahou Niken. Tato kategorie se poslední dobrou vcelku rozrůstá a je to určitě dobře, protože tříkolky jsou celkově velmi zajímavé alternativy ke klasickým, dvoukolým skútrům. I tento koncept se pyšní zajímavým, variabilním sedlem pro jednoho či dva a stejně jako v případě konceptu CV2, i u této tříkolky výrobce ukazuje možnost osadit ji speciálními stupačkami pro děti. Osvětlení obstarávají LEDky vpředu i vzadu a palubní deska je kompletně digitální, přičemž se opět jedná o systém Noodoe (je jím vybavený i koncept CV2). Největší zajímavostí Kymca CV3 je ale možnost připojit k němu průhlednou střechu, díky které se bude možné pohodlně přepravovat i ve špatném počasí. Jedná se o velmi zajímavé, a hlavně praktické řešení, které naposledy nabídlo BMW C1. Ještě dodáme, že všechny tyhle prvky a doplňky (stupačky pro děti, střecha, kufry) se ke skútru připojují pomocí systému Kymco Easy Fix. I zde se pravděpodobně dočkáme úplně nového motoru a ten by měl být stejný, jako v případě konceptu CV2.

Kymco na EICMA 2017: Nová generace skútru Xciting a dva zajímavé konceptyKymco na EICMA 2017: Nová generace skútru Xciting a dva zajímavé koncepty

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Kymco na EICMA 2017: Nová generace skútru Xciting a dva zajímavé koncepty


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.