Přeposlat Moto Morini představilo dvě nové mašiny, Milano a Corsaro Ti22

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Moto Morini představilo dvě nové mašiny, Milano a Corsaro Ti22

08.11.2017 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Italská společnost Moto Morini představila na výstavě EICMA 2017 dvě nové mašiny, jednu hezčí než druhou. Kromě stylového modelu Milano spatřil světlo světa také stroj s označením Corsaro Ti22, který se inspiroval závodními speciály z minulosti.

Moto Morini představilo dvě nové mašiny, Milano a Corsaro Ti22

Moto Morini Milano
Výstava EICMA se odehrává v italském městě Milán, takže výrobce si ji k představení svého nového stroje se jménem Milano vybral opravdu vhodně. Jedná se o krásného naháče vyvedeného ve stylu klasických strojů minulosti, takže je to takové moderní retro. Tenhle styl zkrátka frčí a víceméně všechno, co je trochu retro, je úspěšné a nové příspěvky vyvedené v tomto trendu tedy vznikají pořád a je jich čím dál víc. Dominantu tohoto elegantního motocyklu tvoří přední část s tradičním kruhovým světlometem a dobře vypadají i zpětná zrcátka ukotvená na rukojetích řídítek. Za zmínku určitě stojí také jednoduchý profil, hezká litá kola a dvě výrazné koncovky výfuku vyvedené u zadního kola. Stylově tento stroj vychází z italských mašin ze sedmdesátých let minulého století a o jeho finální design se postaral designér Angel Lussiana. Pochvalu si pak určitě zaslouží i minimalistické sedlo a ještě dodáme, že v portfoliu značky bude mít tento stroj místo hned vedle mašiny Corsaro ZZ, která vsází hlavně na sportovní feeling. Tato novinka je postavena na rámu trellis a podvozek obsahuje obrácenou vidlici vpředu a klasickou jednostrannou kyvnou vidlici vzadu.

Moto Morini představilo dvě nové mašiny, Milano a Corsaro Ti22Moto Morini představilo dvě nové mašiny, Milano a Corsaro Ti22

Přední vidlice je plně stavitelná a je možné upravit kompresi, předpětí a odskok. Brzdy dodala společnost Brembo, vpředu najdeme dva kotouče o průměru 320 mm, do kterých se zakusují čtyřpístkové radiální třmeny a vzadu najdeme kombinaci 220 mm kotouče a dvoupístkového třmenu. Již zmíněná kola disponují průměrem 17 palců a jsou na nich obuty pneumatiky Pirelli Angel GT. Z výbavy bychom měli jmenovat hlavně brzdný systém ABS (Bosch 9.1 MP), který bude možné kompletně vypnout stiskem tlačítka na řídítkách. Palubní deska je zastoupena 5 palcovým barevným displejem, který zobrazí všechny hlavní informace (rychlost, otáčky, stav paliva nebo nastavení elektroniky) a je škoda, že výrobce nesáhl po analogové klasice, která by se ke stylu této mašiny hodila určitě víc. Co se týče motoru, tak zadní kolo roztáčí dvouválec Bialbero Corsa Corta o zdvihovém objemu 1187cc, což je klasika navržená Francem Lambertinim. Víceméně se jedná o motor z modelu Corsaro ZZ, ale pro potřeby této novinky byl naladěný na nižší výkon okolo 110 koní (původně dával 139 koní). Informace o ceně a dostupnosti jsou bohužel prozatím neznámé.

Moto Morini představilo dvě nové mašiny, Milano a Corsaro Ti22Moto Morini představilo dvě nové mašiny, Milano a Corsaro Ti22

Moto Morini Corsaro Ti22
Další novinka, kterou Moto Morini představilo na akci EICMA 2017, byl tento nesmírně krásný a zajímavý stroj s označením Corsaro Ti22. Při návrhu tohoto motocyklu se výrobce evidentně inspiroval u závodních speciálů ze sedmdesátých let minulého století a nutno podotknout, že mu to velmi sluší. Jako základ mu posloužila mašina Corsaro ZZ, a pokud přemýšlíte nad tím, co vlastně znamená ono Ti v názvu tohoto stroje, musíte zavítat do periodické soustavy prvků. Ti je totiž titan, a to je prvek, který je na této novince obsažený a je z něj vyrobený hlavně naprosto úžasně vypadající výfuk. Ten byl navržený a vyrobený speciálně pro tento stroj a postarala se o něj společnost Arrow Special Parts, tedy italská firma vyrábějící doplňky pro motocykly. Co se týče designu, tak tomu dominuje přední část s klasickým kruhovým světlometem a minimalistickou kapotáží s ochranným štítem. Tato kapotáž je vyrobena z hliníku, obsahuje stylové broušení a z tohoto materiálu je vyrobena také nádrž.

Moto Morini představilo dvě nové mašiny, Milano a Corsaro Ti22Moto Morini představilo dvě nové mašiny, Milano a Corsaro Ti22

Kromě hliníku a již zmíněného titanu použil výrobce na konstrukci také karbon (například páčka brzdy a spojky) a je tedy jasné, že máme před sebou poměrně exkluzivní a určitě i pořádně drahý model. Naprosto fantasticky pak vypadají také černá kovaná vyplétaná kola se závodními pneumatikami Pirelli Diablo Superbike. Nutno dodat, že tyto pneumatiky jsou určeny pouze na okruh a nemají homologaci na klasické silnice. Brzdná soustava je stejná, jako na výše zmíněném modelu Milano a skládá se tedy ze dvou 320 mm kotoučů vpředu a 220 mm kotouče vzadu. Dalšími stejnými prvky jsou digitální palubní deska postavená na pětipalcovém barevném displeji a dvouválcový motor Bialbero Corsa Corta o zdvihovém objemu 1187cc. V případě tohoto speciálního modelu ale dává motor plný výkon, tedy 139 koní a 125 Nm točivého momentu. Ani u této mašiny se prozatím neví, kdy se začne prodávat a jasno není ani o ceně, ale je jasné, že se bude jednat o pořádně nákladný špás.

Moto Morini představilo dvě nové mašiny, Milano a Corsaro Ti22Moto Morini představilo dvě nové mašiny, Milano a Corsaro Ti22

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Moto Morini představilo dvě nové mašiny, Milano a Corsaro Ti22


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.