Přeposlat Kymco Agility City+ 125i CBS: Příjemný parťák do města

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Kymco Agility City+ 125i CBS: Příjemný parťák do města

20.09.2017 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Kymco Agility City+ 125i je velmi dobrý skútr, který boduje hned v několika ohledech. Nabídne hlavně skvěle vyladěný podvozek, dostatečně výkonnou brzdnou soustavu a úsporný motor, přičemž všechno je to zabaleno do vcelku atraktivního kabátku. Určitě potěší i nadprůměrná výbava a dobré dílenské zpracování.

Kymco Agility City+ 125i CBS: Příjemný parťák do města

Motor
Srdcem skútru Kymco Agility City+ 125i CBS je docela povedený motor, který disponuje jedním válcem a vzduchovým chlazením. Tento čtyřtaktní motor má zdvihový objem 125cc a je vybavený vstřikováním paliva a elektrickým startérem. Co se týče výkonu, tak na zadní kolo proudí 6.6 kW, tedy 9 koní při 8500 ot/min. Dynamika jízdy není špatná, tak nějak odpovídá nabízenému výkonu a ve městě výrobcem udávaný výkon bez větších problémů stačí. Maximální rychlost je 85 km/h, což do města samozřejmě stačí, ale na okresky a rychlostní silnice už to ideální určitě není. Motor ale jinak velmi ochotně reaguje na přidání plynu a z nižších rychlostí akceleruje obstojně, přičemž určitě potěší i nízká míra vibrací. Motor plní nejnovější emisní normy Euro 4 a výrobcem udávaná kombinovaná spotřeba je 2.6 litru na 100 km jízdy, což odpovídá produkci emisí 65 gramů CO2 na jeden kilometr jízdy. V praxi se spotřeba pohybuje spíše okolo 3 litrů na sto kilometrů, což je ale pořád slušné a provozní náklady jsou tak vcelku nízké. Převodovka je zastoupena bezestupňovým variátorem a s motorem je dobře sladěná, takže v tomto ohledu nejsou žádné problémy.

Kymco Agility City+ 125i CBS: Příjemný parťák do města

Jízda a ovladatelnost
Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré a v klikatých městských uličkách se tento skútr cítí jako doma. Ovladatelnost je naprosto bezproblémová i v nižších rychlostech, reakce na změny směru jízdy jsou rychlé a celkově působí tento skútr příjemně agilním dojmem. Není to sice žádný vyložený sportovec, ale jízda mírný sportovní nádech určitě má. Podvozek je postavený na hydraulické teleskopické vidlici vpředu a vzadu najdeme jednostrannou kyvnou vidlici se dvěma tlumiči, u kterých je možné seřídit předpětí pružiny. Méně kvalitní městské cesty zvládnou tlumiče odfiltrovat velmi schopně a míra komfortu je tak velmi dobrá, a to i díky tomu, že přední kolo má průměr 16 palců, což není v této třídě úplně běžné. Vzadu pak najdeme kolo o průměru 14 palců. Brzdná soustava je kompletně kotoučová a má dostatek výkonu, aby tento skútr vážící 131 kg v případě potřeby zastavila bez jakýchkoliv problémů. Přední kotouč má průměr 260 mm, zadní 240 mm a ještě dodáme, že soustava je vybavena systémem CBS. Ten se stará o bezpečnější, plynulejší brzdění, protože při stisku zadní brzdy aktivuje i tu přední a naopak.

Kymco Agility City+ 125i CBS: Příjemný parťák do města

Výbava
Výbava je na tom velmi dobře a kromě povedené palubní desky a úložného prostoru pod sedlem stojí za zmínku také koncové světlo s LEDkami. Samozřejmě neschází ani uzamykatelná zásuvka pod řidítky, která obsahuje 12V zásuvku pro nabíjení například telefonu. V oblasti ergonomie je tedy všechno v pořádku, nicméně jak prostor pod sedlem, tak schránka pod řidítky mohly být trochu objemnější. Již zmíněná palubní deska se skládá z velkého analogového tachometru, vedle kterého sedí menší ukazatel stavu paliva a pod touto dvojicí najdeme displej s doprovodnými informacemi. Kromě aktuálního času umí zobrazit také datum či ujeté kilometry, ale nikdy ne zároveň a mezi těmito údaji je nutné přepínat, což je trochu škoda. Kdyby byl displej trochu větší, všechny tyto údaje by se něj pravděpodobně vešly. Kompletní rozměry tohoto skútru jsou 2050 x 1210 x 735 mm a vcelku pohodlné sedlo je uloženo ve výšce 810 mm. Nádrž zvládne pojmout 7 litrů paliva, takže dojezd na plné natankování se pohybuje nad solidními dvěma stovkami kilometrů. Přední světlomet je dostatečně výkonný, ale zpětná zrcátka úplně ideální nejsou a nastavit si je k obrazu svému dá zabrat. Jak jsme se již zmínili, přední kolo má průměr 16 palců, zadní 14 a jsou na nich obuty pneumatiky o rozměrech 100/80 vpředu a 120/80 vzadu.

Kymco Agility City+ 125i CBS: Příjemný parťák do města

Kvalita a spolehlivost
Dílenské zpracování je velmi dobré a Kymco Agility City+ 125i patří v této oblasti určitě mezi premianty. Všechny komponenty sedí dobře na svém místě a nikde nic nevrže ani na méně kvalitních městských silnicích. Problémy by neměly nastat ani se spolehlivostí, protože se jedná o léty prověřený kousek a žádné zásadní závady nebyly nikdy hlášeny. Pokud dodržíte servisní intervaly a dopřejete skútru alespoň základní údržbu, určitě snese i náročnější zacházení.

Kymco Agility City+ 125i CBS: Příjemný parťák do města

Verdikt
Kymco Agility City+ 125i je velmi dobrý skútr, který boduje hned v několika ohledech. Nabídne hlavně skvěle vyladěný podvozek, dostatečně výkonnou brzdnou soustavu a úsporný motor, přičemž všechno je to zabaleno do vcelku atraktivního kabátku. Určitě potěší i nadprůměrná výbava a dobré dílenské zpracování. Ergonomie je dobrá, ale úložný prostor mohl být objemnější a úplně ideální nejsou ani zpětná zrcátka. Dílenské zpracování je pak nadprůměrné a spolehlivost by měla být naprosto bezproblémová. Cena tohoto modelu na našem trhu startuje na částce 59 990 Kč s DPH.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Kymco Agility City+ 125i CBS: Příjemný parťák do města


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.