Přeposlat MV Agusta představila exkluzivní limitku RVS #1

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

MV Agusta představila exkluzivní limitku RVS #1

16.06.2017 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Italská společnost MV Agusta představila krásnou novou mašinu s trochu tajemným označením RVS #1, pod kterou se podepsala divize Reparto Veicoli Speciali. Tento stroj bude k dispozici v pouze omezeném počtu a vypadá vskutku exkluzivně.

MV Agusta představila exkluzivní limitku RVS #1

Divize RVS - Reparto Veicoli Speciali, je nové oddělení italského výrobce MV Agusta, které bude mít na starosti produkci výhradně limitovaných a exkluzivních motocyklů. Tato divize spojila síly s jiným oddělením pojmenovaným CRC (Castiglioni Research Center), které má taktéž na starost exkluzivní motocykly a výsledkem je prvotina s označením RVS #1. MV Agusta má tedy dvě kompletně nové divize starající se výhradně o limitované, většinou ručně dělané stroje a to není na firmu, která měla ještě před nedávnem vážné finanční potíže a blížila se krachu, vůbec špatné. Co si budeme povídat, na speciálních verzích a limitovaných produkcích se dá poměrně dobře vydělat, protože jsou to většinou sběratelské kousky a zájemci za ně rádi zaplatí někdy až absurdní ceny. Cena tohoto nejnovějšího počinu s označením RVS #1 je bohužel prozatím neznámá, nicméně zbytek věcí už známých je a na ně se v dnešní novince podíváme.

MV Agusta představila exkluzivní limitku RVS #1MV Agusta představila exkluzivní limitku RVS #1

Začneme jako pokaždé designem, který je opravdu parádní a který v sobě kombinuje retro prvky s moderními doplňky. Tento motocykl by se dal zařadit do kategorie naháčů či scramblerů a bude plný exkluzivních materiálů, jak se na správný stroj tohoto typu sluší a patří. Přídi dominuje kruhový adaptivní světlomet složený z LEDek a skvěle vypadají i zpětná zrcátka ukotvená na rukojetích řidítek. Adaptivní světlomet v tomto případě znamená, že míra jeho svícení se mění v závislosti na rychlosti či náklonu. Na motocyklu najdeme spoustu prvků vyrobených z lehkého karbonu či drahého titanu, přičemž něco je vyráběno ručně a něco zase frézováno. V úvodu nakousnutá divize CRC (Castiglioni Research Center) se postarala o návrh například držáku palubní desky, stupaček, ochrany motoru a závodních řidítek. Zmínit musíme určitě i parádně vypadající výfuk vyrobený z titanu, který byl navržený speciálně pro tento stroj, přičemž mezi jeho přednosti patří hlavně nízká hmotnost a mírné navýšení výkonu motoru.

MV Agusta představila exkluzivní limitku RVS #1MV Agusta představila exkluzivní limitku RVS #1

Tento titanový výfuk je pak součástí speciálního závodního kitu a ještě dodáme, že tato unikátní mašina je postavena na základech modelu Dragster 800. Při návrhu a realizaci se výrobci zaměřili hlavně na co nejnižší hmotnost, kterou se povedlo udržet na velmi hezké hranici 160 kg. To je o celých 8 kg méně, než kolik má Dragster 800 RR a této hmotnosti se povedlo docílit hlavně již zmíněným použitím karbonu. Za pozornost pak určitě stojí i krásná vyplétaná kola Kineo s pneumatikami Pirelli MT 60 RS, která se k celkovému stylu tohoto modelu velmi dobře hodí. Palubní deska je kompletně digitální a vlastně se jedná o jeden velký displej, který zobrazuje všechny důležité a nezbytně nutné informace. Kromě rychlosti a otáček dostane majitel informace také o stavu paliva v nádrži, zařazeném převodovém stupni nebo nastavení kontroly trakce. Grafika vypadá na první pohled velmi jednoduše a to bude mít pravděpodobně výhodu v dobré čitelnosti za všech podmínek.

MV Agusta představila exkluzivní limitku RVS #1MV Agusta představila exkluzivní limitku RVS #1

Pod palubní deskou pak sedí titanová plaketa s pořadovým číslem konkrétního kusu, tedy prvek u limitované produkce nezbytný. Na závěr jsme si nechali motor, který je zastoupený řadovým tříválcem o zdvihovém objemu 800cc disponujícím nejvyšším výkonem 110 kW, tedy 150 koní. Jedná se o nejvýkonnější motocykl MV Agusta s tímto tříválcovým motorem a vzhledem k velmi nízké hmotnosti očekáváme naprosto perfektní dynamiku za všech okolností. Motor samozřejmě plní nejnovější emisní normy Euro4 a maxima svého výkonu dosahuje při stratosférických 12800 ot/min, takže se evidentně bude jednat o velmi točivou jednotku. MV Agusta RVS #1 je bezesporu krásným a výrazným motocyklem, který určitě zahřeje na duši každého fanouška této klasické italské značky. Prozatím se ale bohužel neví, kolik kusů celkově vznikne a zveřejněna nebyla ani cena. Je ale jasné, že se bude jednat o hodně drahý stroj a že nebude pro každého.

MV Agusta představila exkluzivní limitku RVS #1MV Agusta představila exkluzivní limitku RVS #1

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku MV Agusta představila exkluzivní limitku RVS #1


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.