Přeposlat Ducati Diavel od Garage Italia Customs: Protože modrá je dobrá

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Ducati Diavel od Garage Italia Customs: Protože modrá je dobrá

14.06.2017 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Power cruiser Ducati Diavel určitě dobře znáte, protože se jedná o velmi výraznou a jen stěží přehlédnutelnou mašinu. Pokud nějaký motocykl vyloženě nepotřebuje tuningovou úpravu, je to určitě Diavel, nicméně úpravci z Garage Italia Customs na to mají trochu jiný názor.

Ducati Diavel od Garage Italia Customs: Protože modrá je dobrá

V Garage Italia Customs si zkrátka řekli, že by nebylo od věci přidat tomuto povedenému power cruiseru trochu toho stylu navíc. A co že je vlastně společnost Garage Italia Customs zač? Jedná se o italskou firmu, která se zabývá úpravami hlavně automobilů, nicméně mají na svědomí také úpravu letadla (Learjet31), takže proč ne motocykl? Z automobilových úprav stojí za zmínku hlavně německé BMW i3 a i8 či krásná Mazda MX-5. Vraťme se ale k motocyklu Ducati Diavel, který dostal od těchto úpravců velmi slušivý modrý kabátek a několik luxusních prvků. Modrá je opravdu úplně všude, počínaje přední maskou, přes nádrž, rám, výfukový systém až k parádně vypadajícím kolům. Kombinace různých odstínů modré barvy s bílou vypadá vskutku zajímavě, originálně a po této úpravě působí Diavel ještě mnohem výrazněji. Modré doplňky disponují hezkým vzorem, což napovídá tomu, že jsou vyrobeny z karbonu a to není jediný exotický materiál, který je v této úpravě přítomný.

Ducati Diavel od Garage Italia Customs: Protože modrá je dobrá

Úpravci použili také materiál se jménem Alutex, což je víceméně tkanina vyrobená z hliníku. Alutex najdeme na bočních panelech a tímto materiálem je také opletený výfuk. Sedadlo je čalouněno alcantarou a na první pohled je hezky patrné také výrazné, kontrastní prošívání světlou nití. Zajímavě pak vypadá i koncovka výfuku, která je proti sériovému modelu podstatně menší. V oblasti techniky se nic nezměnilo a tato mašina je tedy postavená na příhradovém rámu z ocelových trubek a plně stavitelné USD vidlici Marzocchi se zdvihem 120 mm vpředu. Vzadu najdeme hliníkovou kyvku a plně stavitelný tlumič Sachs, přičemž zdvih je opět 120 mm. Sedlo je uloženo ve výšce 770 mm, takže se sedí poměrně nízko a rozvor kol se zastavil na hodnotě 1580 mm. Nádrž zvládne pojmout 17 litrů paliva a suchá hmotnost tohoto robustního stroje je 210 kg.

Ducati Diavel od Garage Italia Customs: Protože modrá je dobrá

Brzdná soustava se skládá ze dvou kotoučů o průměru 320 mm vpředu a jednoho kotouče o průměru 265 mm vzadu, přičemž do předních kotoučů se zakusují modré třmeny se čtyřmi pístky. Zadnímu kotouči dělá společnost klasický třmen se dvěma pístky a součástí standardní výbavy je samozřejmě brzdný systém ABS. V oblasti techniky se jedná o velmi moderní stroj a neschází mu kontrola trakce stavitelná v osmi stupních, jízdní režimy nebo systém Ride by Wire. Palubní deska je digitální a skládá se z jednoho úzkého displeje na řidítkách a druhého displeje, který sedí na nádrži. Horní displej zobrazuje například rychlost, otáčky, čas, teplotu chladicí kapaliny nebo nastavení ABS. Druhý displej pak ukazuje zařazený převodový stupeň, venkovní teplotu, napětí baterie či průměrnou a aktuální spotřebu.

Ducati Diavel od Garage Italia Customs: Protože modrá je dobrá

Ještě dodáme, že o osvětlení se starají LEDky vpředu i vzadu a motocykl je osazený bezklíčovým zapalováním Hands Free. I motor zůstal stejný a to je samozřejmě dobrá zpráva, protože zde použitý dvouválec Testastretta 11 patří mezi nejlepší pohonné jednotky. Jeho zdvihový objem je 1198.4cc, o chlazení se stará kapalina a válce jsou uspořádány do L. Nejvyšší výkon tohoto charismatického motoru je 119 kW, tedy162 koní (při 9250 ot/min) a točivý moment se zastavil na hodnotě 130.5 Nm (při 8000 ot/min). Motor samozřejmě plní nejnovější emisní normy Euro4 a je spojený se šestistupňovou převodovkou. Tento motor nemá s Diavelem, ani přes jeho vyšší hmotnost, vůbec žádné problémy a maximální rychlost tohoto stroje se může vyšplhat až na 270 km/h. Ducati Diavel upravená firmou Garage Italia Customs je opravdu krásný kousek techniky a vůbec bychom se nezlobili, kdyby vzniklo víc podobných strojů.

Ducati Diavel od Garage Italia Customs: Protože modrá je dobrá

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Ducati Diavel od Garage Italia Customs: Protože modrá je dobrá


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.