BMW


Přeposlat BMW R1200S

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

BMW R1200S

19.03.2008 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 2 |

BMW R1200S je pouze průměrný motocykl. Vyniká sice dobrým motorem a skvělou spolehlivostí, ale bohužel je až příliš předražený, slabě vybavený a má velmi nevyrovnané jízdní vlastnosti.

Motor

BMW R1200S obsahuje skvělý motor typu boxer. Má zdvihový objem 1170cc a kroutící moment 115 Nm. Stejně jako všechny motory boxer, i tento miluje vysoké otáčky. Ale díky velkému točivému momentu motor skvěle táhne v celém spektru otáček, ale ten nejmohutnější zátah předvádí až v poslední třetině.

BMW R1200S

Jízda a ovladatelnost

Při jízdě je BMW R1200S relativně neklidná. Dost na to, abyste byli po dlouhé cestě pořádně rozklepaní z vibrací, které procházejí přes řídítka. Reakce na změnu směru taky není nejlepší a motorce chvíli trvá, než se probere. Ale přilnavost v ostrých zatáčkách je skvělá stejně tak jako brzdy, které jsou sériově vybaveny systémem ABS.

BMW R1200S

Výbava

Můžete si vybrat ze spousty příplatkové výbavy, jako jsou například vyhřívané řídítka, větší zadní kolo a odpružení Ohlins. Všechna tato výbava je ale až přehnaně drahá, takže nemá smysl do ní investovat. Zdarma dostanete alespoň imobilizér.

BMW R1200S

Kvalita a spolehlivost

Tady nemůže být o ničem pochyb. Spolehlivost je excelentní, stejně tak jako kvalita materiálů a laku. Jako bonus si můžete přičíst skvělé servisní služby od autorizovaných servisů BMW.

BMW R1200S

Cena

Automobily i motocykly BMW jsou vyhlášeny svojí nákladností. U tohoto motocyklu se nejedná o výjimku. Je to zkrátka předražený stroj, který svou vysokou cenu skoro ničím nezdůvodní. Dobré ale je, že si motocykl skvěle drží vysokou cenu i po pár letech provozu.

BMW R1200S

Verdikt

BMW R1200S je pouze průměrný motocykl. Vyniká sice dobrým motorem a skvělou spolehlivostí, ale bohužel je až příliš předražený, slabě vybavený a má velmi nevyrovnané jízdní vlastnosti. Konkurenční motocykly pořídíte daleko levněji, ale pokud chcete mít pocit jisté výlučnosti, neváhejte.

BMW R1200S

Základní technické info

Nejvyšší rychlost240 Km/h
Akcelerace na 1/4 míle11.8 s
Výkon122 koní
Kroutící moment115 Nm
Hmotnost190 kg
Výška sedla830 mm
Kapacita nádrže17 litrů
Dojezd na plnou nádrž270 Km
Zdvihový objem motoru1170cc
Převodovka6ti stupňová
RámTrubkovitý, ocelový
Nastavitelnost předních tlumičůPřetížení
Nastavitelnost zadních tlumičůPřetížení, odskok
Přední brzdyDvojité 320mm kotouče
Zadní brzda280mm kotouč
Přední pneu120/70 x 17
Zadní pneu180/55 x 17

BMW R1200S

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 8

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku BMW R1200S


počet příspěvků: 2

martin

27.01.2011 v 19:24

tahle motorka je super,jede hodně dobře na boxera a je bezporuchová,majiteli bude sloužit až do smrti,pravda je že díly sou přehnaně drahé,ale kdo se v bmw trochu vyzná sežene je i levně.výbava je skromná ale o to tu jde je to čistej sport pro toho kdo chce jezdit a spolýhat se sám na sebe a ne na esc a všechny ty blbosti.spotřeba je taky hodně dobrá při rychlosti 220 dlouhodobě,nepřekročí 6,5 litru,jinak jezdim za 5,5.super je i snadná demontovatelnost dílů a naopak,v bmw u toho opravdu přemýšleli a vše je na rychlospojky a vychytávky.kdo chce super mašinu která mu bude bezoruchy sloužit 20 let,do který bude lejt jen benzín a olej a která napráší japoncum kupte si esko nebudete litovat.))

Odpovědět

Laco

22.07.2011 v 10:57

Při výběru stroje jsem byl ovlivněn bráchou a okolím. Ale hlavně svým životním postojem. Zkrátka TOTO JE SUPER STROJ. Láska na první pohled. Při pátrání po Ní, která se již víc jak 2roky nevyrábí jsem ji sehnal z venku coby doprodej ale už spolu máme nalítáno po 2 měsících kolem 2000Km. Super zátah v celém spektru otáček (nejen v horních jak uječenci)což je výhodné při předjíždění v koloně s potřebou okamžité akcelerace, okamžitá reakce v náklonech a to téměř bez vysedání a náklon s výsedem až do kontaku, to jenom na uz. okruhu. Prostě sdílím nadšení pro tuto TOP KRÁSKU von BMW

Odpovědět

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.