Přeposlat Triumph představil novou generaci modelu Street Triple s označením 765

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Triumph představil novou generaci modelu Street Triple s označením 765

13.01.2017 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Britský Triumph oficiálně představil dlouho očekávanou novou generaci modelu Street Triple, která dostala přídomek 765. Tato mašina bude dostupná hned ve třech samostatných verzích, tak se pojďme podívat, na co se můžeme těšit.

Triumph představil novou generaci modelu Street Triple s označením 765

Řada Street Triple patří mezi to nejpopulárnější a nejlepší, co kdy společnost Triumph stvořila a právem se tyto stroje řadí mezi hlavní tahouny prodejů. Nová generace se technicky posunula zase o kus dál, nabídne motor s vyšším zdvihovým objemem, pochopitelně i vyšší výkon a modernější výbavu. Street Triple navíc mezigeneračně shodil pár kilo, takže ve spojení s vyšším výkonem můžeme čekat ještě lepší agilitu a dynamiku. Do prodeje půjdou tři verze, a sice základní model s označením S, prostřední varianta s přídomkem R a nejlépe vybavená a nejvýkonnější verze pak dostala označení RS. Design je parádní, Triumph zachoval ikonické přední světlomety připomínající oči nějakého hmyzu a parádně vypadá i krátký výfuk a zpětná zrcátka ukotvena na koncích řidítek. Všechny tři varianty spojuje tříválcový motor o zdvihovém objemu 765cc se šestistupňovou převodovkou, ale výkonnostně na tom bude každá verze trochu jinak. A nejenom výkonnostně, rozdíly najdeme i na podvozku, tak si pojďme jednotlivé varianty hezky rozebrat.

Triumph představil novou generaci modelu Street Triple s označením 765

Triumph Street Triple 765 S
Bude se jednat o základní model s nejnižším výkonem a nejhorší výbavou. Pro potřeby této verze byl tříválec naladěný na 83 kW (113 koní) při 11250 ot/min a točivý moment dosahuje hodnoty 73 Nm při 9100 ot/min. Podvozek je postavený na přední USD vidlici Showa se zdvihem 110 mm a vzadu najdeme stavitelný tlumič se zdvihem 124 mm. Brzdná soustava se skládá ze dvojice brzdných kotoučů o průměru 310 mm vpředu, do kterých se zakusují třmeny Nissin a vzadu najdeme kombinaci 220 mm kotouče a třmenu Brembo. Kola disponují průměrem 17 palců a jsou na nich obuty pneumatiky o rozměrech 120/70 vpředu a 180/55 vzadu, což je stejné pro všechny tři varianty. Sedlo je umístěno ve výšce 810 mm a z elektronické výbavy bychom měli zmínit hlavně systém ABS, stavitelnou kontrolu trakce a dva jízdní módy (Rain a Road). Palubní deska je pro všechny tři modely stejná a je kompletně digitální, přesně podle současných trendů. Displej samozřejmě nabídne všechny užitečné informace typu rychlosti, otáček, zařazeného převodového stupně nebo nastavení jednotlivých prvků motocyklu. Neschází ani několik přednastavených módů grafiky, takže vzhled palubní desky si bude moct každý upravit podle sebe.

Triumph představil novou generaci modelu Street Triple s označením 765Triumph představil novou generaci modelu Street Triple s označením 765

Triumph Street Triple 765 R
Tato verze je posazena do středu nabídky a nabídne jak vyšší výkon, tak modernější podvozek. Tříválec o zdvihovém objemu 765cc je zde naladěný na 87 kW (118 koní) při 12000 ot/min a točivý moment narostl na 77 Nm, přičemž je dostupný při 9400 ot/min. Přední USD vidlice je opět Showa, ale má zdvih 115 mm a navíc je stavitelná. Vzadu najdeme tlumič Showa se zdvihem 134 mm, který je opět stavitelný a zlepšení najdeme i v oblasti brzdné soustavy. Vzadu je sice všechno stejné, ale na předním kole má své místo dvojice kotoučů o průměru 320 mm, které jsou doplněny čtyřpítstkovými třmeny Brembo M4.32. U modelu S najdeme u přední brzdy pouze dvoupístkové třmeny, takže verze R by měla disponovat lepšími brzdnými schopnostmi. Sedlo se nachází ve výšce 825 mm a nádrž zvládne pojmout 17.4 litru paliva, což je pro všechny tři modely stejné. Elektronická výbava je nepatrně lepší a majitel dostane navíc například dva další jízdní módy (Sport a programovatelný), vypínatelný brzdný systém ABS nebo vyspělejší palubní počítač. U všech modelů se můžeme těšit na rozsáhlou nabídku příplatkových prvků a Triumph uvádí, že k dispozici bude přes 60 jednotlivých položek.

Triumph představil novou generaci modelu Street Triple s označením 765Triumph představil novou generaci modelu Street Triple s označením 765

Triumph Street Triple 765 RS
Jedná se o vrchol nabídky se vším všudy a samozřejmě to bude zároveň nejdražší verze s nejvyšším výkonem. Pro potřeby tohoto modelu byl motor naladěný na 90 kW (122 koní) při 11700 ot/min a točivý moment pak zůstal stejný, jako u verze R (77 Nm), nicméně je dostupný až při 10800 ot/min. Triumph tedy model RS naladil spíše na sportovnější notu a nejlepší by měl být i podvozek. Vpředu zůstalo všechno víceméně při starém a opět zde najdeme stavitelnou USD vidlici Showa se zdvihem 115 mm, ale vzadu už došlo ke změně a zde se o tlumení stará jednotka Öhlins STX40 se zdvihem 131 mm (samozřejmě stavitelná). Přední brzdy jsou taktéž nejlepší a do dvojice 320 mm kotoučů se zakusují čtyřpístkové třmeny Brembo M50. Velikost kol zůstala stejná, což platí také pro rozměry pneumatik, ale Triumph zde použil gumy Pirelli Diablo Supercorsa SP. Předchozí dvě verze jsou osazeny pneumatikami Pirelli Diablo Rosso Corsa. Z elektronické výbavy bychom měli zmínit hlavně rychlořazení a hned pětici přednastavených jízdních módů (Road, Rain, Sport, Track a programovatelný). Triumph míří tímto modelem také na okruhové hrátky, čemuž odpovídá jak mód Track, tak přítomnost stopek, pomocí kterých si bude moct řidič změřit čas na okruhu. Prodej by měl odstartovat v průběhu března tohoto roku, varianta R dorazí o měsíc později a základní S v květnu. Ceny jsou prozatím bohužel neznámé.

Triumph představil novou generaci modelu Street Triple s označením 765Triumph představil novou generaci modelu Street Triple s označením 765

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Triumph představil novou generaci modelu Street Triple s označením 765


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.