Přeposlat Honda Rebel: Nový bobber pro mladé a začínající řidiče, kteří se budou chtít odlišit

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Honda Rebel: Nový bobber pro mladé a začínající řidiče, kteří se budou chtít odlišit

25.11.2016 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Být rebel se v dnešní době nosí a odlišovat se od stáda je velmi žádoucí. Nejnovější motocykl od japonské Hondy se jmenuje právě Rebel a cílí hlavně na mladé, začínající jezdce, kteří chtějí něco jiného, než zbytek jejich generace.

Honda Rebel: Nový bobber pro mladé a začínající řidiče, kteří se budou chtít odlišit

Na mladé řidiče v dnešní době cílí spousta výrobců a na trhu je pro držitele řidičských průkazů skupiny A2 dostupných poměrně hodně motocyklů. Klasických cruiserů tohoto ražení ale moc není a právě sem částečně spadá nejnovější počin od Hondy s označením Rebel. Je to možná víc bobber, než cruiser a sama Honda uvádí, že tento stroj navrhla pro řidiče, kteří vyrostli v digitálním světě, ale motocykly jsou pro ně trochu víc, než jenom bohapusté dopravní prostředky. Rebel má styl, vypadá poměrně originálně a určitě mu nelze upřít takový ten ,,cool“ nádech, což má samozřejmě omladina ráda. Přídi dominuje klasický, kruhový světlomet a při pohledu z profilu vynikne jak nízké sedlo, tak velmi příjemná linie rámu a zadního blatníku. Rebel není zbytečně agresivní, naopak působí docela klidným, vyrovnaným dojmem a za to můžou hlavně plynulé, vyvážené linie. Kompletní rozměry tohoto stroje čítají 2188 x 1094 x 820 mm a rozvor kol se zastavil na hodnotě 1488 mm, takže je to poměrně kompaktní stroj, což by mělo znamenat hlavně obratné jízdní vlastnosti.

Honda Rebel: Nový bobber pro mladé a začínající řidiče, kteří se budou chtít odlišitHonda Rebel: Nový bobber pro mladé a začínající řidiče, kteří se budou chtít odlišit

Sedlo je uloženo nízko, ve výšce 690 mm a pohotovostní hmotnost Hondy Rebel je 190 kg. Podvozek je postavený na ocelovém rámu, teleskopické vidlici o průměru 41 mm vpředu a klasické kyvce vzadu. Špatně nevypadají ani černá hliníková kola o průměru 16 palců vpředu i vzadu, na kterých jsou obuty pneumatiky Dunlop o rozměrech 130/90 vpředu a 150/80 vzadu. Součástí standardní výbavy bude samozřejmě i brzdný systém ABS, bez kterého to u nových motocyklů už nejde a brzdná soustava se skládá z kotoučů na obou kolech. Na předním kole sedí brzdný kotouč o průměru 264 mm, do kterého se zakusuje dvoupístkový třmen a zadní brzdný kotouč je pak doplněný klasickým jednopístkovým třmenem. Výrobce uvádí, že pozice za řidítky bude v první řadě pohodlná a relaxační, čemuž lze vzhledem k nízko položenému sedlu určitě věřit a do městského a příměstského provozu se bude zcela jistě jednat o ideální stroj.

Honda Rebel: Nový bobber pro mladé a začínající řidiče, kteří se budou chtít odlišitHonda Rebel: Nový bobber pro mladé a začínající řidiče, kteří se budou chtít odlišit

Palubní deska je kompletně digitální a je zastoupena displejem s modrým podsvícením. Ten zobrazuje například rychlost, čas, stav nádrže nebo ujeté kilometry a samozřejmě neschází ani informační diody. Kruhová zpětná zrcátka jsou poměrně rozměrná a měla by tak poskytnout dobrý přehled o dění za motocyklem. Nyní se můžeme přesunout k motoru, který je zastoupený paralelním dvouválcem vypůjčeným z modelu CBR500R. Tento řadový, kapalinou chlazený motor disponuje zdvihovým objemem 471cc, je naladěný na 33.5 kW (necelých 46 koní) při 8500 ot/min a jeho točivý moment dosahuje hodnoty 44.6 Nm. Ten je dostupný při 6000 ot/min a z toho je poměrně dobře patrné, že se tato Honda soustředí hlavně na příjemnou použitelnost v nižších a středních otáčkách a že to nebude mašina, kterou bude nutné honit až někam do omezovače. Motor je spojený s klasickou, šestistupňovou převodovkou.

Honda Rebel: Nový bobber pro mladé a začínající řidiče, kteří se budou chtít odlišit

Určitě bychom měli zmínit také nádrž o objemu 11 litrů, což sice nevypadá nijak zázračně, ale tento dvouválec by neměl být nijak extrémně náročný na palivo a dojezd na plnou nádrž by nemusel být úplně špatný. Výkonnostně se Rebel docela pohodlně vlezl do omezení pro řidičskou licenci třídy A2 (výkon v této třídě nesmí přesáhnout 35 kW) a jsme opravdu zvědaví, jak si tento zajímavý kousek mezi omladinou povede. K dispozici by měla být také vcelku rozsáhlá příplatková výbava včetně například 12v zásuvky, cestovních tašek nebo zadního nosiče. Bude samozřejmě otázkou, za kolik bude Honda tento stroj prodávat a o případné ceně se prozatím bohužel nic neví. Není ani jasné, kdy se začne Rebel na evropských trzích prodávat, ale ví se to, že bude dostupný ve třech barevných provedeních, a sice v černé, metalické stříbrné a výrazné červené. Ve třídě motocyklů pro mladé je konkurence docela vysoká, ale Rebel má výhodu v originálním stylu a velmi jednoduchých, až minimalistických linkách, na což by mohli případní zákazníci slyšet.

Honda Rebel: Nový bobber pro mladé a začínající řidiče, kteří se budou chtít odlišit

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Honda Rebel: Nový bobber pro mladé a začínající řidiče, kteří se budou chtít odlišit


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.