Přeposlat Suzuki ukázalo naháče GSX-S125 a další novinky

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Suzuki ukázalo naháče GSX-S125 a další novinky

14.11.2016 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Také dnes se vydáme na akci EICMA 2016 do italského města Milán a konkrétně se podíváme na novinky od japonské Suzuki. Ta zde ukázala nové stroje GSX250R i DL250 V-Strom, které spatřily světlo světa před nedávnem v Číně a na své si přijdou i milovníci skútrů.

Suzuki ukázalo naháče GSX-S125 a další novinky

Suzuki DL250 V-Strom
Suzuki tento model oficiálně představilo v Číně, což je pro tyto malorážky jeden z nejdůležitějších trhů a nyní si ho mohli příznivci prohlédnout i na evropské půdě. Suzuki slibuje hlavně univerzální mašinu do všech podmínek za rozumnou, takřka budgetovou cenu a pokud všechno vyjde, mohlo by se jednat o bestseller. Nejmenší zástupce řady V-Strom vypadá až nečekaně dospěle a vůbec se vedle svých větších sourozenců nemusí stydět. Naopak, klidně by to mohl být nejhezčí člen této rodinky a skvěle vypadá hlavně příď vyvedená v retro stylu. Tento stroj je postavený na paralelním dvouválcovém motoru o zdvihovém objemu 248cc, což je evoluce již existující pohonné jednotky a není to tedy úplně nový motor. Nejvyšší výkon tohoto motoru je necelých 25 koní (24.7 koně) a hmotnost celého tohoto stroje by se měla pohybovat okolo 190 kg. Sedlo je uloženo ve výšce cca 800 mm a jednou z hlavních zbraní této mašiny by měla být nádrž o objemu 17 litrů, která nabídne dojezd přesahující 480 km. Zmínit bychom určitě měli také kompletně digitální palubní štít a ABS systém ve standardní výbavě. Kola o průměru 17 palců jsou osazena pneumatikami o rozměrech 110/80 vpředu a 140/70 vzadu. K dealerům by se měl tento stroj dostat v průběhu léta příštího roku.

Suzuki ukázalo naháče GSX-S125 a další novinkySuzuki ukázalo naháče GSX-S125 a další novinky

Suzuki GSX250R
Technicky se jedná o velmi blízkého příbuzného výše zmíněného modelu V-Strom, ale tento model spadá do kategorie malých sportovních mašin. Je postavený na úplně stejném dvouválcovém motoru se stejným výkonem, ale díky nižší hmotností čítající 181 kg můžeme čekat lepší dynamiku. Sedlo tohoto stroje je umístěno ve výšce 790 mm a i zde můžeme očekávat plně digitální palubní desku. Jednou z hlavních zbraní GSX250R je samozřejmě design evokující závodní speciály a nutno přiznat, že to tomuto stroji ve válečném, modrém zabarvení opravdu sluší. Přední i zadní světla jsou doplněna LEDkami a hodně parády udělají také stylová černá kola s deseti paprsky. Na nich pak najdeme pneumatiky IRC o rozměrech 110/80 vpředu a 140/55 vzadu. Podvozek je postavený na tlumičích KYB vpředu i vzadu a ani zde samozřejmě nebude chybět brzdný systém ABS v základní výbavě. Kromě již zmíněného závodního zabarvení bude tento stroj dostupný i v bílém a černém provedení.

Suzuki ukázalo naháče GSX-S125 a další novinkySuzuki ukázalo naháče GSX-S125 a další novinky

Suzuki Burgman 400
Tento velký skútr je součástí nabídky Suzuki již od roku 1998 a za tu dobu se toho na něm moc nezměnilo. Ani pro modelový rok 2017 jsme se nedočkali nějakých zásadních změn, ale decentní modernizaci neutekl a za zmínku stojí hlavně dieta. Varianta pro příští rok by měla být lehčí, než současná verze a lehce přepracovaný byl také design. Burgman 400 nyní působí tak nějak svižněji a zároveň i moderněji a elegantněji. Osvětlení vpředu i vzadu mají na starosti LEDky a sedlo je o 20 mm hlubší, což bude znamenat hlavně komfortnější a příjemnější pozici za řidítky. Podvozek zůstal beze změn, ale přední kolo o průměru 14 palců bylo nahrazeno kolem o palec větším, takže lze čekat stabilnější jízdu a lepší pohlcování nekvalitních povrchů ve městě. Co se týče motoru, tak ten zůstal ve své podstatě stejný a zadní kolo tohoto velkého skútru tedy pořád roztáčí kapalinou chlazený jednoválec o zdvihovém objemu 400cc. I výkon o hodnotě 25 kW (34 koní) zůstal stejný, což platí i o točivém momentu 36.3 Nm, ale nyní by ho mělo být více dostupného již ve středních otáčkách. To bude znamenat hlavně příjemnější jízdu v hustém městském provozu, což je samozřejmě u skútru velmi důležité. Motor pochopitelně plní emisní normu Euro4 (současná verze plní normu Euro3).

Suzuki ukázalo naháče GSX-S125 a další novinky

Suzuki GSX-S125
Suzuki představilo mašinu GSX-R125 teprve zhruba před měsícem, takže takto brzká premiéra jeho derivátu bez kapotáže je trochu překvapivá. Jedná se o klasického naháče a tento model tedy rozšíří již tak poměrně početnou rodinku GSX-S. Hlavní zbraní tohoto stroje bude jednak velmi atraktivní, poměrně agresivní design a také nízká hmotnost pohybující se okolo 133 kg. Díky tomu se můžeme těšit na slušnou dynamiku i přes docela skromný výkon, který by se měl pohybovat na hranici 15 koní. Tohoto výkonu GSX-S125 dosahuje pomocí jednoválcového motoru o zdvihovém objemu 125cc s DOHC rozvodem a kapalinovým chlazením. Suzuki zmiňuje nejlepší poměr hmotnosti k výkonu v této třídě, součástí standardní výbavy bude samozřejmě i brzdný systém ABS (od společnosti Bosch) a výrobce tohoto hezkého naháče vybavil 17 palcovými černými koly. Na nich jsou obuty pneumatiky o rozměrech 90/80 vpředu a 130/70 vzadu. Ještě bychom měli zmínit, že sedlo je uloženo ve výšce 785 mm, takže stejně vysoko, jako u superbiku GSX-R125, ale řidítka jsou posazena o 100 mm výš, což bude znamenat více vzpřímenou pozici a podstatně lepší výhled i orientaci v provozu.

Suzuki ukázalo naháče GSX-S125 a další novinky

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Suzuki ukázalo naháče GSX-S125 a další novinky


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.