Přeposlat Honda Integra: Povedený mix světa motocyklů a skútrů

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Honda Integra: Povedený mix světa motocyklů a skútrů

05.08.2016 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Honda Integra spojuje to nejlepší ze světa skútrů a motocyklů a technicky je to velmi zajímavý maxiskútr. Nabídne parádní motor, skvělou dvouspojkovou převodovku, slušnou standardní výbavu a navíc se chová na silnici vskutku vytříbeně.

Honda Integra: Povedený mix světa motocyklů a skútrů

Motor
Zadní kolo tohoto velkého skútru roztáčí po všech stránkách povedený dvouválcový motor o zdvihovém objemu 745cc, který disponuje elektronickým vstřikováním paliva a kapalinovým chlazením. Výkon tohoto motoru není vůbec marný a majitel se může těšit na 40.3 kW (55 koní) při 6250 ot/min a točivý moment o hodnotě 68 Nm, který je dostupný při 4750 ot/min. Dynamický projev tohoto skútru je tak velmi dobrý a svižná jízda motoru nedělá sebemenší problém. Honda Integra se ale vyznačuje i něčím jiným, než je motor, a to konkrétně dvouspojkovou převodovkou (DCT). Právě převodovka je hlavní předností tohoto skútru a je radost si užívat to, jak je tato dvouspojková skříň skvěle sladěna s motorem. Převodovka nabídne tři režimy (Drive, Sport a manuální řazení) a navíc je vybavena detekcí sklonu, pomocí které řadí v závislosti na úhlu sklonu svahu, po kterém se právě pohybujete. Manuální řazení se ovládá pomocí tlačítek přímo na řidítkách, takže je tento úkon velmi jednoduchý a tudíž dobře použitelný. Na druhou stranu, převodovka pracuje na jedničku s hvězdičkou a k manuálnímu řazení vás tak nebude nic táhnout. Spotřeba tohoto výkonného motoru je někdy až neuvěřitelná a není problém jezdit za zhruba 3.5 litru paliva, takže Hondě se sladění motoru s převodovkou povedlo opravdu skvěle.

Honda Integra: Povedený mix světa motocyklů a skútrů

Jízda a ovladatelnost
Jízdní vlastnosti jsou perfektní a tato Honda v sobě kombinuje to nejlepší ze světa skútru a klasických motocyklů. Integra má velmi nízko uložené těžiště, díky čemuž je takřka dokonale stabilní a navíc jí nevadí ani zatáčky. Právě v nich se chová trochu jako motocykl a určitě nepřipomíná jenom nějaký obyčejný městský skútr. Ovladatelnost je i přes vyšší hmotnost (pohotovostní 238 kg) docela pohodlná a stabilita zůstává na jedničku i při vyšších rychlostech. Zmínit bychom měli také perfektní ergonomii, díky které se nemusíte bát ani delších výletů a ani po dlouhém dni v sedle nebudete nijak extrémně zničení. Sedlo je příjemně pohodlné, místa pro nohy je dostatek a pozice za řidítky je přirozená, takže v tomto ohledu si opravdu není na co stěžovat. Míra komfortu je také velmi dobrá a Integra si poradí i s výraznějšími nerovnostmi. Výtku nemáme ani směrem k brzdám, které jsou dostatečně výkonné a nemají s rázným zastavením tohoto skútru žádné větší problémy. Na předním kole najdeme jeden kotouč o průměru 320 mm a na zadním sedí také jeden kotouč, tentokrát o průměru 240 mm. Do předního kotouče se zakusuje dvoupístkový třmen a do zadního pak jednopístek.

Honda Integra: Povedený mix světa motocyklů a skútrů

Výbava
Standardní výbava je velmi dobrá a majitel se může těšit například na 2 kanálový brzdný systém ABS, již zmíněnou dvouspojkovou převodovku nebo moderní palubní desku. Ta je kompletně digitální a její zobrazení je navíc nastavitelné, tudíž si majitel může její vzhled upravit a přizpůsobit svým potřebám. Palubní deska má pět různých režimů (DCT, Gear, Rev, Eco a Shift), takže se vždy dozvíte přesně tu informaci, kterou budete potřebovat a displej zvládne zobrazit například rychlost, otáčky, zařazený převodový stupeň, spotřebu a mnoho dalších věcí. Příplatkový list je pořádně obsáhlý a za příplatek je možné dopřát si spoustu moderních doplňků (například výfuk Akrapovič nebo různé kufry a nosiče). Pohodlné sedlo je uloženo ve výšce 790 mm a nádrž zvládne pojmout 14.1 litru paliva, což je velmi štědré a v kombinaci s úsporným motorem je dojezd na plné natankování vskutku parádní. Zmínit musíme také výkonný přední světlomet a účinný ochranný štít, který funguje dobře i ve vyšších rychlostech. Kola disponují průměrem 17 palců a jsou na nich obuty pneumatiky o rozměrech 120/70 vpředu a 160/60 vzadu.

Honda Integra: Povedený mix světa motocyklů a skútrů

Kvalita a spolehlivost
Honda si na precizním dílenském zpracování a velmi kvalitní výrobě zakládá a tento skútr není výjimkou. Všechno sedí hezky na svém místě, nikde nic nevrže ani na méně kvalitních cestách a pocitově působí Integra opravdu bytelným, poctivým dojmem. V oblasti spolehlivosti by mělo být všechno také v nejlepším pořádku, protože Integra je na trhu už nějakou tu dobu a prozatím nebyly hlášeny žádné zásadní problémy nebo neduhy. I dvouspojková převodovka, což by mohl být potencionální problém, funguje bez problémů a při dodržení údržby a servisních intervalů zvládne tato Honda pořádný zápřah.

Honda Integra: Povedený mix světa motocyklů a skútrů

Verdikt
Honda Integra spojuje to nejlepší ze světa skútrů a motocyklů a technicky je to velmi zajímavý maxiskútr. Nabídne parádní motor, skvělou dvouspojkovou převodovku, slušnou standardní výbavu a navíc se chová na silnici vskutku vytříbeně. Kromě svižnosti v zatáčkách a jistoty i ve vysokých rychlostech potěší podvozek této Hondy i vysokou mírou komfortu, takže je to ideální každodenní společník a nemusíte se bát ani dlouhých výletů. Kombinace úsporného motoru a objemné nádrže k cestování vyloženě svádí a navíc je možné přikoupit si spoustu kufrů, takže můžete tento model klidně klasifikovat jako ,,cestovní skútr“. Cena Integry na našem trhu začíná na částce 239 900 Kč s DPH, což není málo, ale vzhledem k vlastnostem si tuto cenu Honda bez problémů obhájí.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Honda Integra: Povedený mix světa motocyklů a skútrů


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.