Přeposlat Kymco CK1 125: Za málo peněz hodně muziky

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Kymco CK1 125: Za málo peněz hodně muziky

26.06.2015 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Kymco CK1 125 je v oblasti malých a dostupných motocyklů pro teenagery velmi dobrá alternativa k ,,více značkovým“ konkurentům, a pokud hledáte levnou a solidní mašinu, jste na správné adrese. Dostanete atraktivní design, povedený motor, hravé jízdní vlastnosti a velmi nízké provozní náklady, na což se v této třídě samozřejmě hraje.

Kymco CK1 125: Za málo peněz hodně muziky

Motor
O pohon levného motocyklu Kymco CK1 125 se stará klasik v podobě jednoválcového čtyřtaktu o zdvihovém objemu 125cc, který je chlazený vzduchem a nabídne docela solidní výkon. Svých 10 koní dosahuje při 8000 ot/min, takže pro lepší odezvu ho budete muset trochu popohnat, ale v celkovém pohledu je to velmi povedená pohonná jednotka. Není to samozřejmě žádný trhač asfaltu, ale ke svižnému rozhýbání této 136 kg těžké mašiny stačí s přehledem. Jedna z největších výhod tohoto motoru je velmi úsporný provoz, přičemž spotřeba se dá bez větších problémů srazit pod 3 litry na 100 km. Díky objemné nádrži si tak budete moct dopřát vskutku perfektní akční rádius a na benzinových pumpách moc času trávit nebudete. Zvukový projev je ve vyšších otáčkách vcelku výrazný a motor se samozřejmě nevyhnul vibracím, ale není to nic hrozného a jde si na to zvyknout. Maximální rychlost tohoto modelu se pohybuje okolo 95 km/h, takže vydat se můžete i na okresku, kde se lze pohybovat na hranici maximální povolené rychlosti a brzdou provozu tak určitě nebudete. Pětistupňová převodovka je velmi tuhá a k jejímu ovládání budete potřebovat trochu cviku.

Kymco CK1 125: Za málo peněz hodně muziky

Jízda a ovladatelnost
Jízdní vlastnosti jsou vcelku slušné a v několika ohledech dokáže Kymco CK1 125 na silnici dokonce i příjemně překvapit. Jízda se samozřejmě nedá srovnat s podobnými modely například od Hondy, ale vzhledem k ceně to vůbec nevadí a u tohoto motocyklu se dá prohlásit, že za málo peněz dostanete hodně muziky. Nejlépe se tato mašina cítí na příměstských cestách, kde se pohybuje naprosto s přehledem a díky nízké hmotnosti je to ideální společník také do města. Ani v nízkých rychlostech se nebudete s řízením nijak prát a ukočírovat oněch pohotovostních 136 kg není žádný zásadní problém. Agilita je slušná a odezva od řidítek a kol minimální, ale nic jiného ani čekat nejde. Stabilita jízdy se s vyššími rychlostmi docela rychle zhoršuje. Brzdy jsou dostatečně výkonné, avšak nechápeme červeně nabarvený kotouč a třmen vpředu, kvůli čemuž působí Kymco CK1 až příliš ,,hračkářským“ dojmem. Přední kotouč má průměr 276 mm, zakusuje se do něho dvoupístkový třmen a na zadním kole má své místo klasická bubnová brzda.

Kymco CK1 125: Za málo peněz hodně muziky

Výbava
Omračující výbavu v této třídě a cenové relaci pravděpodobně nikdo nečeká a nic takového se ani neděje. Dostanete pouze to nezbytně nutné s tím, že například indikátor zařazeného převodového stupně a stavu paliva na palubní desce vyloženě potěší. Samotná palubní deska se skládá z analogového tachometru i otáčkoměru a je doplněna již zmíněným digitálním ukazatelem řazení a ukazatelem stavu paliva v nádrži. Díky své jednoduchosti jsou všechny instrumenty dobře čitelné a žádné větší problémy nenastávají ani na přímém slunečním světle. Jedna z nejlepších věcí na tomto modelu je objemná nádrž na 13.5 litru paliva, což znamená, že na plnou nádrž urazíte zhruba 450 km. Sedlo je uloženo ve výšce 780 mm a rozměrná zpětná zrcátka vám poskytnou velmi dobrý přehled za vámi užitečný hlavně v hustém městském provozu. Rozměry pneumatik pak jsou 80/100 x 17 vpředu a 110/80 x 17 vzadu.

Kymco CK1 125: Za málo peněz hodně muziky

Kvalita a spolehlivost
Po pravdě, jedná se o extrémně levný motocykl z Taiwanu a podle toho k němu musíte také přistupovat. V tomto kontextu toho dostanete za cenu 59 990 Kč opravdu hodně, a i když není tato mašina zpracovaná tak dobře, jako podstatně dražší konkurence, nic vyloženě špatného v tomto ohledu nenajdete. Ani po náročnějším provozu nevykazuje Kymco CK1 žádné velké pochybnosti, žádné komponenty a doplňky se netváří tak, že by měly každou chvíli upadnout a jako celek není zpracování nijak špatné. Při alespoň základní technické údržbě by pak neměly nastat problémy ani se spolehlivostí a motor toho snese docela dost.

Kymco CK1 125: Za málo peněz hodně muziky

Verdikt
Kymco CK1 125 je v oblasti malých a dostupných motocyklů pro teenagery velmi dobrá alternativa k ,,více značkovým“ konkurentům, a pokud hledáte levnou a solidní mašinu, jste na správné adrese. Dostanete atraktivní design, povedený motor, hravé jízdní vlastnosti a velmi nízké provozní náklady, na což se v této třídě samozřejmě hraje. Motor potěší také dobrou odezvou ve vyšších otáčkách a celkově se jedná o příjemnou a dobře použitelnou pohonnou jednotku. Jízdní vlastnosti jsou slušné a díky nízké hmotnosti není ovladatelnost nijak obtížná ani v pomalém městském provozu, kam je ostatně tento motocykl přímo určený. Výbava je pouze základní, avšak dostanete všechno důležité a povedená palubní deska pak vyloženě potěší. Objemná nádrž stačí na štědrý dojezd na plné natankování a rozměrná zpětná zrcátka oceníte zase ve městě. Dílenské zpracování je průměrné, avšak v této cenové relaci nijak špatné a při alespoň základní údržbě se dočkáte i solidní spolehlivosti.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Kymco CK1 125: Za málo peněz hodně muziky


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.