Přeposlat Česká premiéra Ninja H2R

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Česká premiéra Ninja H2R

06.03.2015 | Tisková zpráva | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Budoucnost se stává realitou a Vy můžete být u toho! Vůbec poprvé v České republice budete moci spatřit na vlastní oči drahokam mezi motocykly a to model Ninja H2R. Pro svoji českou výstavní premiéru si Kawasaki vybrala výstavu Motocykl v pražských Holešovicích. Zapište si proto do svých diářů termín 5. až 8. března 2015.

Česká premiéra Ninja H2R

Ninja H2R s přeplňovaným motorem je skutečným skvostem mezi motocykly. Budete mít tak na výstavě Motocykl tu čest seznámit se se strojem o výkonu více než 300 koní! Na jejím vývoji se kromě motocyklového oddělení podílely i další divize Kawasaki Heavy Industries. Brutální výkon, nejmodernější technologie, kvalitní komponenty a pozornost věnovaná každičkému detailu dělají z tohoto stroje novou ikonu na dvou kolech. Built Beyond Belief - víc, než jste si kdy troufali pomyslet.

Česká premiéra Ninja H2R

A tady je pár čísel pro představu: kompresorem projde až 200 litrů vzduchu za sekundu, což představuje rychlost až 100 m/s v sání do válce. 12 lopatek kompresoru, které se otáčejí až 140 000 krát za minutu (!), dokáží stlačit vzduch až na 2,4 násobek atmosférického tlaku.

Česká premiéra Ninja H2R

stroj s výkonem přes 300 koní, musela spadnout čelist i šéfům konkurenčních značek.

Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/clanky-predstavujeme/kawasaki-ninja-h2r-turbo-mega-super-bike-30425.html
Copyright © Motorkari.cz

Do tak revolučního motocyklu, jakým bezesporu nová Ninja H2R je, se Kawasaki mohla pustit jen díky tomu, že je motocyklová divize součástí skupiny KHI. Při vývoji využila zkušenosti specialistů z jeho ostatních divizí - konkrétně z Gas Turbine & Machinery Company, kteří pomáhali s přeplňováním motoru, Aerospace Company (aerodynamika) a Corporate Technology Division. Jediné komponenty, které nejsou dílem Kawasaki, jsou závodní brzdy Brembo a podvozek KYB AOS II, které jsou poprvé použity u sériového motocyklu.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Česká premiéra Ninja H2R


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.