Přeposlat Aprilia RSV4 2015

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Aprilia RSV4 2015

19.02.2015 | Tisková zpráva | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Litrový supersport přináší významné změny pro tento rok a to i v souvislosti s novými pravidly pro tuning závodních speciálů WSBK pro rok 2015.

Aprilia RSV4 2015

Aprilia prokázala jedinečnost svého sportovního modelu RSV4 dvojitým vítězstvím v loňském šampionátu SBK a zkušenosti s vývojem závodního motocyklu ihned přenáší do sériové výroby.

Nová RSV4 má především podstatně silnější motor, který dává více než 200k a současně je o 1,5 kg lehčí. Těchto parametrů bylo dosaženo mnoha dílčími revizemi stávajícího motoru: snížením vnitřního tření, zvýšením účinnosti spalování, zvýšením max. otáček. Většina součástek motoru byla podrobena podrobné analýze. Součástí inovací je také nový airbox (std. verze musí být používána i u speciálů SBK), který zajišťuje maximální tlak do sání, rovněž horní vstřikovače v něm umístěné jsou nové. Motor má přepracované hlavy válců a upravené spalovací prostory. Ventily jsou titanové a sací ventily zvětšeny na 33 mm. Nová olejová pumpa zajišťuje lepší mazání a to současně se snížením hladiny oleje pro snížení vnitřních třecích sil v motoru. Management motoru i celého motocyklu zajišťuje nová řídící jednotka ECU.

Aprilia RSV4 2015

Rám modelu RR zajišťuje lepší distribuci hmotnosti a již v "základním" provedení RR přebírá kompletní možnost nastavení geometrie z předchozího modelu Factory, tj. možnost změny pozice motoru, úhlu přední vidlice i změnu pozice zadní kyvky. Ta byla navíc prodloužena o 14 mm za účelem zlepšení trakce a omezení tendence ke zvedání předního kola.

Rovněž všechny části elektronické výbavy byly vylepšeny, ať již kompletní systém APRC s kontrolou trakce, anti-wheelie, launch-control a elektronickým řazením, tak i standardně montovaný závodní brzdový systém ABS Bosch 9MP, nastavitelný ve třech urovních (Track, Sport, Road) jehož součástí je i systém RLM omezující zdvih zadního kola při intenzivním brždění.

Aprilia RSV4 2015

VERZE a BARVY

RSV4 RR

Základní model RR nahrazuje dřívější model R, ale nově je standardně vybaven rámem s nastavitelnou geometrií. Odpružení zajišťují komponenty SACHS.

Model RR bude dodáván variantně se závodním balíčkem označeným jako Race Pack, který obsahuje kompletní odpružení ÖHLINS (přední vidlice, zadní tlumič, tlumič řízení). V této konfiguraci v podstatě nahrazuje dřívější model Factory.

RSV4 RR bude k dispozici ve dvou barevných provedeních:

  • černá nero ascari
  • stříbrná grigio bucine

Aprilia RSV4 2015

RSV4 RF

Na oslavu vítězství v letošním šampionátu SBK bude vyrobena úvodní limitovaná série 500 ks nazvaných RF, které budou standardně osazeny Race Packem a vyvedeny v unikátním závodním designu nazvaném Superpole.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Aprilia RSV4 2015


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.