Přeposlat Další rekordní rok pro Ducati

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Další rekordní rok pro Ducati

20.01.2015 | Tisková zpráva | Zajímavosti | Komentářů: 0 |

V roce 2014 Ducati Motor Holding spa dosáhla nového prodejního rekordu s celkem 45.100 prodanými kusy motocyklů, což je o 2% více než v roce 2013.

Další rekordní rok pro Ducati

Tento nárůst také ovlivnilo zavádění nových modelů, i přes předpokládanou nejistotu trhu. Uveden byl nový Monster 1200 a Monster 821, úspěšný byl také model 899 Panigale, jehož se prodalo 5.806 kusů. 

V prodejním sektoru Severní Ameriky byl prodej shodný s rokem 2013, nárust však ohlásil mexický trh o celých 8%.  

V Evropě prodej trochu zpomalil o 3% na 19.743 motorek, Velká Británie však zažila velký nárust o 16% na celkový počet 2.742 prodaných motorek.

Další rekordní rok pro Ducati

Společnost Ducati byla založena v roce 1926 a sportovní motocykly vyrábí od roku 1946. Současná produkce je rozdělena do modelových řad Diavel, Hypermotard, Monster, Multistrada, Scrambler, Streetfighter a Superbike. Široký sortiment doplňků, souvisejících produktů a oblečení je distribuován do více než 80 zemí po celém světě s důrazem na evropský, severoamerický a asijsko-tichomořský trh.

Kromě továrny v Bologni má Ducati továrnu v Thajsku, která byla otevřena v roce 2011 a montuje motocykly pro asijský trh, od roku 2012 je továrna také v Brazílii, kde se montují motocykly pro Jižní Ameriku.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Další rekordní rok pro Ducati


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.