Přeposlat Pražská Markéta se opět rozburácí motory světových es

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Pražská Markéta se opět rozburácí motory světových es

02.09.2014 | Tisková zpráva | Motorkáři, akce | Komentářů: 0 |

Už příští pondělí se v Praze setkáme se světovými esy plochodrážního šílenství. Po vyprodaném jarním mistrovství světa nás břevnovský plochodrážní stadion Markéta zve na slavný memoriál Luboše Tomíčka.

Pražská Markéta se opět rozburácí motory světových es

Tento memoriál je druhým nejstarším plochodrážním závodem v České republice. Jeho tradice byla započata v roce 1969 na počest slavného československého plochodrážního reprezentanta Luboše Tomíčka, jež podlehl následkům zranění utrpěných na dráze při Zlaté přilbě v roce 1968. Fandit můžeme i našim pilotům. Uvidíme Matěje Kůse, vítěze z roku 2010 a jednoho z nejlepších českých plochodrážníků. Pokud bude chtít vyhrát i letos, bude se muset popasovat se světovou superstar Emilem Sajfutdinovem...

Čeká nás opět podvečer plný motorsportu na světové úrovni. Souboje v driftu na strojích bez brzd v dechberoucím tempu doplní skvělý doprovodný program včetně ohňostroje. Vstupenky jsou již v prodeji na www.ticketportal.cz nebo přímo na stadionu Markéta (U Vojtěšky 11, Praha 6, sekretariat@speedway-prague.cz). Vstupné pro dospělé je již od 150 Kč a pro děti do 15 let je vstup zdarma. Více informací najdete na webu www.speedway-prague.cz.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Pražská Markéta se opět rozburácí motory světových es


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.