BMW


Přeposlat BMW K1600GTL (2014)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

BMW K1600GTL (2014)

03.09.2014 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

BMW K1600GTL je ten nejluxusnější z luxusních cruiserů a ve své třídě patří zcela jistě mezi špičku. Je to sice hlavně polykač kilometrů, ale pořád má punc sportovní mašiny, což je pro modely od BMW typické.

BMW K1600GTL (2014)

Motor
Tento velký cruiser je známý pro svou vysokou míru luxusu a také pro svůj fantastický motor, který je opravdové mistrovské dílo. Zadní kolo BMW K1600GTL totiž roztáčí charizmatický, kapalinou chlazený šestiválec o zdvihovém objemu 1649cc, který nabízí všechny výhody šestiválcových jednotek. Chcete vysoký výkon? Máte ho mít, tento motor produkuje 160 koní při 7750 ot/min a točivý moment 175 Nm při 5250 ot/min. Chcete sametový běh? Máte ho mít, motor běží tak klidně, že by na něm klidně mohlo usnout i nemluvně. Dostatek výkonu je dostupný již v nižších otáčkách, takže jízda je velmi příjemná a v případě potřeby předjetí prostě pouze vezmete za plyn a motor s radostí zabere. Maximální rychlost se pohybuje lehce nad 200 km/h a výkon na zadní kolo přenáší přesná šestistupňová převodovka.

BMW K1600GTL (2014)

Jízda a ovladatelnost
Jedná se o pořádný kus motorky, její suchá hmotnost je 348 kg a tomu samozřejmě musíte všechno podřídit. Ovládání v nízkých rychlostech není zrovna dvakrát jednoduché, avšak ve vyšších je to naprosto v pořádku a díky vysoké hmotnosti je stabilita i při vyšších rychlostech velmi dobrá. Na výraznějších nerovnostech sice motocykl občas trochu odskočí, ale není to nic hrozného. Míra komfortu je v drtivé většině případů perfektní a stačí nasadit pohodový jízdní styl a cestu si maximálně užijete. Sedlo je příkladně pohodlné a rozměrné, takže není problém ani utrpení v něm strávit celý den. Brzdy nemají se zastavením této robustní mašiny ani přes její vyšší hmotnost žádné větší problémy a kromě dobrého dávkování se vyznačují také docela rychlým nástupem. Rozměry brzdných kotoučů jsou 2 x 320 mm vpředu a 320 mm vzadu.

BMW K1600GTL (2014)

Výbava
Výbava je prakticky dokonalá a jak už tak bývá u produktů BMW zvykem, příplatková výbava je dokonale vyčerpávající a najdete v ní všechno možné i nemožné. Většina věcí je určená pro co možná nejpohodlnější cestování a ve výbavě samozřejmě nechybí například satelitní navigace, audio nebo elektricky stavitelné tlumiče. Za příplatek je k dispozici také přední adaptivní světlomet. Sedlo se nachází ve výšce 750 mm a nádrž je schopná pojmout 26.5 litru paliva, což stačí na výborný dojezd, protože motor je nejenom velmi výkonný, ale také docela úsporný. Palubní deska je moderní a vcelku komplexní, avšak zároveň je také přehledná a dobře čitelná i na přímém slunečním světle. Rozměry pneumatik jsou 120/70 ZR 17 vpředu a 190/55 ZR 17 vzadu.

BMW K1600GTL (2014)

Kvalita a spolehlivost
O úrovni dílenského zpracování nemusíte pochybovat ani vteřinu, protože je perfektní a v tomto ohledu žádné nedostatky nečekejte. Všechno sedí na svém místě a nikde nic nevrže ani na méně kvalitní cestě. Co se týče spolehlivosti, tak s tou by také neměly být žádné problémy, protože motocykl je osazený samými kvalitními komponenty. Je sice plný elektroniky, ale žádné závažnější problémy zatím hlášeny nebyly. Dá se očekávat, že mohutný motor snese bez problémů i vysoký zápřah.

BMW K1600GTL (2014)

Verdikt
BMW K1600GTL je ten nejluxusnější z luxusních cruiserů a ve své třídě patří zcela jistě mezi špičku. Je to sice hlavně polykač kilometrů, ale pořád má punc sportovní mašiny, což je pro modely od BMW typické. Jeho největší dominantou a předností je určitě šestiválcový motor, který nabídne skvělé provozní vlastnosti, vysoký výkon, plynulý chod a tato pohonná jednotka je ve světě cruiserů zkrátka nepřekonatelná. Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré, motocykl potěší vysokou stabilitou a zdolávání dlouhých cest je vskutku radost. Výbava je více než dostatečná a za příplatek je k dispozici spousta doplňků, kterými si můžete tento model vyšperkovat k dokonalosti. Dílenské zpracování je na jedničku a problémy by neměly být ani se spolehlivostí.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku BMW K1600GTL (2014)


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.