Přeposlat Honda CRF250L (2014)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Honda CRF250L (2014)

20.08.2014 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Honda CRF250L patří mezi nejlepší zástupce své třídy a majitele potěší hned v několika ohledech. Kromě toho, že je tato mašina velmi schopná v terénu, tak zvládne bez problémů i klasické silnice a mezi její nejlepší vlastnost patří agilní a zábavná jízda.

Honda CRF250L (2014)

Motor
Honda má se čtyřtaktními jednoválci o objemu 250cc velmi dobré zkušenosti a je to opravdu vidět. Jedná se o výbornou pohonnou jednotku, která je perfektně použitelná už v nízkých a středních otáčkách a potěší také vcelku klidných chodem. Samotný motor disponuje DOHC rozvodem, je chlazený kapalinou a jeho reakce na přidání plynu jsou příjemně rychlé. Jeho zvukový projev není nikterak výrazný a není to ani žádný trhač asfaltu, ale to nějak nevadí a příjemná použitelnost je určitě důležitější. Motor je spojený s přesnou a vhodně odstupňovanou šestistupňovou převodovkou, se kterou se pracuje velmi dobře.

Honda CRF250L (2014)

Jízda a ovladatelnost
Jízdní vlastnosti staví hlavně na výborně vybalancovaném šasi, tlumičích a celkově velmi dobré ergonomii. Tato mašina se cítí stejně dobře jak v terénu, tak na silnici a je pohodlná takřka za jakýchkoliv podmínek. Je jedno, jestli pojedete po silnici a budete sedět, nebo se budete ve stoje prodírat terénem, ovladatelnost je vždy na jedničku a jízda je za všech okolností čitelná a nezáludná. Agilnímu chování napomáhá také nízká hmotnost, která se pohybuje okolo 145 kg i s náplněmi. Pochvalu si zaslouží také kotoučové brzdy, které nemají se zastavením této mašiny vůbec žádné problémy a kromě toho, že se dobře dávkují, tak ani nějak moc nevadnou. Na předním kole se nachází kotouč o průměru 256 mm a zadní brzdný kotouč disponuje průměrem 220 mm.

Honda CRF250L (2014)

Výbava
Jedná se o mašinu určenou hlavně do terénu, takže nějak rozsáhlá výbava není nutná a dostanete to, co je v této třídě běžné. Nejmodernější na celém motocyklu je kompletně digitální palubní deska, která vám zprostředkuje všechny důležité informace a je vcelku slušně čitelná i na ostřejším světle. Na opravdu jasném světle ale čitelnost trochu klesá. Sedlo je pak uloženo ve výšce 881 mm a nádrž pojme 9 litrů paliva, což stačí, díky velmi úspornému motoru, na více než slušný dojez čítající okolo 233 km. Zpětná zrcátka jsou spíše průměrná, ale v terénu je moc nevyužijete a přední světlomet je dostatečně výkonný. Rozměry pneumatik jsou 3.00-21 vpředu, 120/80-18 vzadu a jsou na nich obuty pneumatiky IRC Trails GP.

Honda CRF250L (2014)

Kvalita a spolehlivost
Honda endura umí na výbornou a tento model není výjimkou. Dílenské zpracování je velmi dobré, v terénu působí motorka stabilně, bytelně a jen tak něco ji nerozhodí. Všechny komponenty sedí hezky na svém místě a Honda CRF250L je postavena tak, aby něco vydržela. Navíc se ani nemusíte obávat nějakých trablů s elektronikou, protože se jedná o vcelku jednoduchý model a pokud mu dopřejete alespoň základní údržbu, bez problémů by měl snést i hrubší zacházení. Nejspolehlivější by měl být prověřený, bytelný motor a také kotoučové brzdy.

Honda CRF250L (2014)

Verdikt
Honda CRF250L patří mezi nejlepší zástupce své třídy a majitele potěší hned v několika ohledech. Kromě toho, že je tato mašina velmi schopná v terénu, tak zvládne bez problémů i klasické silnice a mezi její nejlepší vlastnost patří agilní a zábavná jízda. Motor je tak akorát výkonný, je velmi úsporný a k celkovému charakteru tohoto motocyklu se perfektně hodí. Navíc je také spolehlivý a snese i náročnější zápřah. Jízdní vlastnosti jsou příjemně agilní, přímočaré a dobré jsou také výkonné kotoučové brzdy. Výbava je pouze základní, ale od takto koncipovaného motocyklu ani nic jiného čekat nelze a nic důležitého mu nechybí.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Honda CRF250L (2014)


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.