Přeposlat Triumph Sprint RS

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Triumph Sprint RS

12.11.2007 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Dnes se podíváme na velmi kvalitní motocykl se slušnou výbavou za nízkou cenu, který se ale nikdy kupodivu nestal hitem.

Motor

Triumph Sprint RS je vybaven ostrým motorem, který vám zajistí dostatečný zátah v celém spektru otáček. Díky tomu, že má motor tři válce, na volnoběh příjemně bručí a ve vyšších otáčkách se jeho zvukový projev podstatně zdrsní. Velmi lehce ho zaměníte za čtyřválec. Převodovka si s ním skvěle rozumí a díky 6ti stupňům máte vždy k dispozici dostatečnou porci výkonu.

Jízda a ovladatelnost

Na rozdíl od lehčí verze ST, model RS daleko lépe sedí na silnici. Ale i přesto to není sportovní motocykl. Tlumiče mají možnost nastavení pouze na přetížení. Podvozek dobře filtruje nerovnosti a poskytne vám dostatečný komfort na dlouhých cestách.

Triumph Sprint RS

Výbava

Už základní výbava je velmi dobrá. Jenom se nám zdálo, že přední světla moc dobře nefungují a jsou poněkud slabé. Samozřejmě si je můžete vyměnit, ale vzhledem k tomu, že Triumph žádné takové příplatkové světla nenabízí, je tento počin nelegální. Ochrana proti větru velmi je dobrá. Za příplatek si můžete nechat namontovat závodní výfuk nebo extra držák na zavazadla.

Kvalita a spolehlivost

Celkovou kvalitou zpracování je Triumph Sprint RS lepší než převážná většina motorek. Spolehlivost je dobrá a motor vydrží opravdu pořádnou porci kilometrů. Hlavně v zimě se ale musíte o motocykl dobře starat, protože lak je celkem náchylný na mráz a sníh.

Triumph Sprint RS

Cena

Tento model není možná tak nablýskaný a jistý na silnici jako VFR800, nabízí ale daleko lepší motor a co se týče ceny, jedná se o skutečně výhodnou koupi. Po uvedení v roce 2000 stál Triump 2500 liber (asi 100 tisíc Kč). Ceny následujících modelů se silnějším motorem a nějakými úpravami se vyšplhali na 4000 liber (asi 160 tisíc Kč). Každopádně pokud nechcete za svůj motocykl utratit zbytečně moc peněz, je Triumph Sprint RS volbou pro vás.

Triumph Sprint RS

Verdikt

Nikdy se nestal prodejním hitem, což je vzhledem k nízké ceně celkem zvláštní. Verze RS je velmi podobná modelu ST, který se prodává daleko lépe. Na rozdíl od verze ST je RS vybaven lepšími plasty, ostřejší odezvou na řízení, lepší geometrií a možností přikoupit si závodní výfuk. Pokud nepotřebujete žádnou vyloženě sportovní motorku a oceníte pohodlí na dlouhých cestách, je Triumph Sprint RS přesně pro vás.

Triumph Sprint RS

Základní technické informace

nejvyšší rychlost246 Km/h
akcelerace na ¼ míle11 s
výkon118koní
hmotnost207kg
výška sedla805mm
kapacita nádrže21 litrů
dojezd na plnou nádrž304 Km
obsah motoru955cc
specifikace12v řadový, 6ti stupňová převodovka
rámhliníkový paprskový
nastavení předních tlumičůpřetížení
nastavení zadních tlumičůpřetížení, odskok
přední brzdydvojité 320mm kotouče
zadní brzda255mm kotouč
rozměr předního kola120/70 x 17
rozměr zadního kola180/55 x 17

Triumph Sprint RS

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 3

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Triumph Sprint RS


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.