Přeposlat Kawasaki W800 (2014)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Kawasaki W800 (2014)

11.08.2014 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Kawasaki W800 je retro se vším všudy a ve své kategorii se jedná o jeden z nejlepších motocyklů vůbec. Kromě toho, že fantasticky vypadá, je také skvěle vyrobená a za své peníze dostanete poctivou mašinu pro každodenní používání.

Kawasaki W800 (2014)

Motor
Srdcem motocyklu Kawasaki W800 je povedený dvouválec chlazený vzduchem, který disponuje zdvihovým objemem 773cc a SOHC rozvodem. Nejvyššího výkonu 48 koní dosahuje tento motor při 6500 ot/min a maximum točivého momentu o hodnotě 60 Nm je k dispozici již při 2500 ot/min. Motor si tedy libuje v nižších otáčkách a jedná se tak o velmi příjemnou pohonnou jednotku pro každodenní používání. Nečekejte nějak výraznou výkonnostní špičku, motor dávkuje výkon velmi decentně a nad 5000 ot/min toho už moc nepředvede. Vzhledem k charakteru motocyklu to ale samozřejmě vůbec nevadí a klidnější motor se ke Kawasaki W800 hodí naprosto dokonale. Jenom škoda nevýrazného zvukového projevu, ten mohl být určitě trochu charizmatičtější. Převodovka je klasicky šestistupňová, je přesná a vhodně odstupňovaná.

Kawasaki W800 (2014)

Jízda a ovladatelnost
Jízdní vlastnosti této mašiny jsou stejně retro, jako její design a nejvíce to ukazuje posed za řidítky, který je vzpřímený a řidítka, která jsou dostatečně široká. Samotná jízda je pak velmi čitelná, nezáludná a vždy budete vědět, co se mašina chystá udělat. Odpružená je měkké, díky čemuž dostanete velmi dobrou úroveň komfortu i na méně kvalitní cestě a celková ovladatelnost je vskutku příjemně jednoduchá. Prostě jenom sednete a jedete. O zastavení se stará kotoučová brzda na předním a bubnová brzda na zadním kole, přičemž výkon brzdné soustavy je docela slušný i přes absenci zadní kotoučové brzdy. Průměr předního kotouče je 300 mm a buben na zadním kole disponuje průměrem 160 mm.

Kawasaki W800 (2014)

Výbava
Standardní výbava je pouze základní, avšak dostanete všechno pro jízdu nezbytně nutné. Všechny ty retro prvky jsou opravdu povedené a například sedlo a palubní deska vypadají vážně skvěle. Samotná palubní deska se skládá ze dvou velkých analogových budíků, ve kterých najdeme malý displej a informační diody. Přehlednost palubní desky je výborná a problémy nejsou ani s čitelností na přímém slunečním světle. Pohodlné a dostatečně rozměrné sedlo se nachází ve výšce 790 mm a nádrž pojme 14 litrů paliva, což stačí na vcelku dobrý dojezd na plné natankování. Jednoduchý přední světlomet je dostatečně výkonný a dobrá jsou také rozměrná zpětná zrcátka, která vám poskytnou slušný přehled o dění za vámi. Rozměry pneumatik jsou 100/90-19M/C 57H vpředu a 130/80-18M/C 66H vzadu.

Kawasaki W800 (2014)

Kvalita a spolehlivost
I když se jedná o retro mašinu, její dílenské zpracování retro není a v tomto ohledu dostanete za své peníze velmi moderní motocykl. Vrstva laku je dostatečně silná, dobře působí také chromované doplňky a všechny komponenty sedí hezky na svém místě. Celkově působí Kawasaki W800 bytelným a poctivým dojmem a navíc je také spolehlivá. Díky konstrukční jednoduchosti jí stačí pouze základní údržba a motor i brzdy působí takřka nezničitelným dojmem.

Kawasaki W800 (2014)

Verdikt
Kawasaki W800 je retro se vším všudy a ve své kategorii se jedná o jeden z nejlepších motocyklů vůbec. Kromě toho, že fantasticky vypadá, je také skvěle vyrobená a za své peníze dostanete poctivou mašinu pro každodenní používání. Motor je dostatečně výkonný, libuje si v nižších otáčkách a navíc je také spolehlivý a měl by bez problémů vydržet vysoký zápřah. Jízdní vlastnosti jsou příjemně čitelné, jízda je komfortní i na méně kvalitních cestách a potěší také slušné brzdy. Výbava je pouze základní, avšak všechno důležité dostanete a dílenské zpracování je na jedničku. Spolehlivost je taktéž bezproblémová a na tento motocykl je spoleh za jakékoliv situace.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 1

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Kawasaki W800 (2014)


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.