Přeposlat Suzuki GSR750 (2014)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Suzuki GSR750 (2014)

18.07.2014 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Suzuki GSR750 se opravdu povedla a tato mašina nabízí velmi vyrovnané vlastnosti prakticky ve všech směrech. Navíc také skvěle vypadá, příjemně se řídí a po několika prvních kilometrech budete mít pocit, že na ní jezdíte celý život.

Suzuki GSR750 (2014)

Motor
Zadní kolo motocyklu Suzuki GSR750 roztáčí skvělý řadový čtyřválec o zdvihovém objemu 749cc, který disponuje nejvyšším výkonem 106 koní a točivým momentem o hodnotě 80 Nm. Nejvyššího výkonu dosahuje motor v 10000 ot/min a točivý moment je k dispozici o 1000 ot/min níž, takže pro co nejlepší využití výkonu ho budete muset trochu potočit. To mu ale samozřejmě vůbec nevadí, motor jde do otáček s radostí a velmi lehce. Výkon ve středních otáčkách ale také není vůbec špatný a při klidné jízdě se motor je tak převaluje. Odezva na přidání plynu je prakticky okamžitá a určitě potěší také fakt, že motor běží velmi klidně, takřka kompletně bez vibrací. Převodovka je pak klasicky šestistupňová a maximální rychlost této mašiny se pohybuje okolo 220 km/h.

Suzuki GSR750 (2014)

Jízda a ovladatelnost
Jízdní vlastnosti jsou velmi dobře vybalancované, a i když není tento motocykl osazený těmi nejmodernějšími tlumiči a nastavení je pouze základní, kvalita jízdy tím nijak netrpí. Hlavní zbraní při jízdě je perfektní čitelnost a předvídatelnost, a to prakticky za jakýchkoliv podmínek. Motocykl se ovládá lehce, poslouchá na slovo a navíc je také velmi stabilní v nižších i vyšších rychlostech. Agilita v zatáčkách je dobrá a s klikatými okreskami tak Suzuki GSR750 nemá takřka žádné problémy, přičemž tlumiče zvládnou i méně kvalitní cesty. Potěšily nás také slušné kotoučové brzdy, které se dobře dávkují, jsou dostatečně výkonné a nevadnou ani při opakovaném náročnějším používání. Rozměry brzdných kotoučů jsou 2 x 310 mm vpředu a 240 mm vzadu.

Suzuki GSR750 (2014)

Výbava
Vzhledem k zařazení tohoto motocyklu mezi levnější a dostupnější modely určitě nejdou od výbavy očekávat žádné zázraky, nicméně za své peníze dostanete všechno pro jízdu nezbytně nutné. Zalíbila se nám hlavně moderní palubní deska, která se skládá z analogového otáčkoměru, velkého displeje a nechybí ani informační diody. Celkově je palubní deska přehledná a zorientovat se v ní není vůbec žádný problém. Sedlo je uloženo ve výšce 815 mm a nádrž pojme 17.5 litru paliva, což stačí na vcelku solidní dojezd na plné natankování. Řidítka jsou dostatečně komunikativní, dostane se k vám spousta informací o dění pod koly a ve městském provozu zase oceníte rozměrná zpětná zrcátka. Rozměry pneumatik jsou 120/70ZR17 vpředu a 180/55ZR17 vzadu.

Suzuki GSR750 (2014)

Kvalita a spolehlivost
Dílenské zpracování je velmi dobré a v tomto ohledu si není prakticky na co stěžovat. Všechny komponenty sedí hezky na svém místě a nikde nic nevrže ani na méně kvalitních cestách. Jedná se sice spíše o levnější a dostupnější model, ale to se na celkovém zpracování vůbec nepodepsalo a výrobce si dal na této mašině opravdu záležet. Se spolehlivostí by také neměly být vůbec žádné problémy a nejvíc bude vynikat pravděpodobně motor. Ten je již léty prověřený, vydrží i vyšší zápřah a při alespoň základní údržbě by měl šlapat jako hodinky. Podobně na tom budou také odolné brzdy.

Suzuki GSR750 (2014)

Verdikt
Suzuki GSR750 se opravdu povedla a tato mašina nabízí velmi vyrovnané vlastnosti prakticky ve všech směrech. Navíc také skvěle vypadá, příjemně se řídí a po několika prvních kilometrech budete mít pocit, že na ní jezdíte celý život. Motor disponuje více než dostatečným výkonem, takže po stránce dynamiky si není na co stěžovat a pochválit musíme také vyrovnaný chod bez vibrací. Výbava je spíše základní, ale všechno důležité dostanete a žádné problémy by neměly nastat, ani co se týče spolehlivosti. Dílenské zpracování je pak velmi dobré a v tomto ohledu se opravdu nešetřilo. Cena této mašiny na našem trhu začíná na částce 209 900 Kč.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 1

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Suzuki GSR750 (2014)


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.