Přeposlat Honda NC700D Integra (2013)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Honda NC700D Integra (2013)

07.10.2013 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Honda NC700D Integra je povedený velký skútr, který je postavený na motocyklovém šasi, má motor z motocyklu a celkově tak také trochu působí. To je dobré hlavně z pohledu skvělých jízdních vlastností, ale horší v ohledu praktičnosti.

Honda NC700D Integra (2013)

Motor
O pohon tohoto velkého skútru se stará dvouválcový motor o zdvihovém objemu 670cc, který disponuje nejvyšším výkonem 51 koní a točivým momentem 62 Nm, který je k dispozici při 4750 ot/min. Motor se velmi ochotně vytáčí a ani se nenadějete a jste na 6000 otáčkách, nicméně dynamika skútru nějak zázračná není. Ani zvukový projev není moc zajímavý, takže se jedná ve všech směrech o průměrnou a docela nevýraznou pohonnou jednotku. Chválíme příznivou spotřebu, a když budete chtít, budete jezdit opravdu úsporně. Dvouspojková převodovka má dva automatické módy (Driva a Sport) a jeden poloautomatický mód, který vám umožní řadit nahoru i dolů pomocí tlačítek na řidítkách. Maximální rychlost tohoto skútru se pohybuje okolo 157 km/h.

Honda NC700D Integra (2013)

Jízda a ovladatelnost
Jízdní vlastnosti jsou skvělé a jedná se o to nejlepší, co tento skútr nabízí. Potěší hlavně úžasná přilnavost a stabilita, která je dobrá i při vyšších rychlostech. Celkově je jízda příjemně předvídatelná, čitelná a díky agilnímu řízení se tento skútr cítí skvěle hlavně na klikatých okreskách. Neztratí se samozřejmě ani ve městě, kde se budete proplétat hustým městským provozem s naprostým přehledem. Tlumiče jsou spíše tužší, avšak duši z vás nevytřesou ani na méně kvalitní cestě. Pochvalu si určitě zaslouží také výkonné kotoučové brzdy, které nevadnou ani při náročném používání a vyznačují se dobrým nástupem. Rozměry brzdných kotoučů jsou 320 mm vpředu a 240 mm vzadu.

Honda NC700D Integra (2013)

Výbava
Výbava je spíše základní a v tomto ohledu Honda NC700D Integra za konkurencí trochu zaostává. Problémy jsou hlavně se zavazadly. Nedostanete takřka žádný použitelný zavazadlový prostor a schránka na rukavice je velká tak akorát na uložení smartphonu. Vzhledem k tomu, že je tento skútr postavený na motocyklovém šasi, tak zapomeňte také na velký úložný prostor pod sedlem. Dostanete pouze opět malou schránku, do které nedáte ani plnohodnotnou přilbu. Palubní deska je příjemně jednoduchá a líbil se nám hlavně funkční větrný štít, který vám pomůže i ve špatném počasí. Pohodlné sedlo je umístěno ve výšce 790 mm a nádrž pojme 14 litrů paliva, což stačí na solidní dojezd. Rozměry pneumatik jsou 120/70-ZR17 vpředu a 160/60-ZR17 vzadu.

Honda NC700D Integra (2013)

Kvalita a spolehlivost
Dílenské zpracování je výborné a v tomto ohledu se jedná o jeden z nejlepších skútrů ve své kategorii. Všechny komponenty sedí hezky na svém místě a nikde nic nevrže ani na nekvalitních cestách. Stejné to bude také se spolehlivostí, protože je to prostě Honda a ta vydrží. Nejspolehlivější by měl být motor, který snese i větší zápřah a pokud mu dopřejete alespoň základní údržbu, odmění se vám dlouhodobým a bezproblémovým chodem. Stejně jsou na tom také bytelné brzdy, které takřka vůbec nevadnou, a můžete se na ně spolehnout za jakékoliv situace. S elektronikou nebyly hlášeny žádné problémy, takže v tomto ohledu by mělo být také vše v pořádku.

Honda NC700D Integra (2013)

Verdikt
Honda NC700D Integra je povedený velký skútr, který je postavený na motocyklovém šasi, má motor z motocyklu a celkově tak také trochu působí. To je dobré hlavně z pohledu skvělých jízdních vlastností, ale horší v ohledu praktičnosti. Prostor pro uložení zavazadel je mizerný, takže se nejedná zrovna o nejpraktičtější skútr. Motor je slušný, ale je takový mdlý, nevýrazný a dynamika také není nijak zázračná. Největší pochvalu si zaslouží již zmíněné jízdní vlastnosti, které se vyznačují hlavně úžasnou stabilitou, nadprůměrnou agilitou a také dobrou čitelností takřka za jakýchkoliv podmínek. Dílenské zpracování je nadprůměrné a v oblasti spolehlivosti by žádné problémy nastat neměly.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 1

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Honda NC700D Integra (2013)


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.