Přeposlat Novinka Horex VR6 Classic

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Novinka Horex VR6 Classic

16.08.2013 | www.motoroute.cz | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

O šestiválcovém motocyklu VR6 staronové značky Horex jsme psali již několikrát. Výrobce nyní představil verzi VR6 Classic, která, jak již název napovídá, disponuje několika retro prvky - drátovými koly, nátěrem laděným do červena připomínajícím stroje Horex z minulosti a hnědým sedlem se zřetelnými stehy. Kromě vzhledových úprav byl také optimalizován průběh kroutícího momentu pro příjemnější jízdu v nízkých otáčkách. Všechny uvedené změny vzešly z připomínek zákazníků a dealerů. Nový model v nabídce doplní typ VR6 Roadster, který je již nějakou dobu v prodeji.

Novinka Horex VR6 Classic

Lepšího zátahu odpodu bylo dosaženo interferenčními trubicemi ve výfukovém systému a jinou palivovou mapou. Přepracovaný šestiválec nyní dosahuje nejvyššího výkonu 93 kW (126 k) při 8 500 ot./min. a kroutícího momentu 120 Nm už při 7 000 ot./min. Křivka krouťáku se přitom mohutně zdvihá hned od volnoběhu.

Novinka Horex VR6 Classic

Změněny byly rovněž některé partie podvozku. Nejnápadnější jsou nová drátová kola Kineo z hliníkové slitiny s inovativním uchycením "niplů", umožňující kombinaci klasického vzhledu a vysokorychlostních bezdušových pneumatik. Přední plně stavitelná obrácená vidlice WP je stejná jako na modelu Roadster, ale nový je zadní nastavitelný tlumič Sachs.

Novinka Horex VR6 Classic

Horex VR6 Classic bude v prodeji od podzimu 2013, objednat si ho můžete u dealerů již nyní .

Horex VR6 Classic - specifikace

Motor

 

Typ

Šestiválec, uspořádání VR6, 15° V

Vačky a ventily

TOHC (triple overhead camshaft) – 3 vačky

3 ventily na válec, radiálně uspořádané

Zdvihový objem

1 218 cm3

Vrtání x zdvih

68 x 55 mm

Nejvyšší výkon

93 kW (126 k) při 8 500 ot./min.

Nejvyšší kroutící moment

120 Nm při 7 000 ot./min.

Kompresní poměr

12,5:1

 

 

Převody

 

Spojka

Vícelamelová v olejové lázni, hydraulické ovládání

Převodovka

6-stupňová

Sekundární převod

Řetěz se stálým mazáním

 

 

Podvozek

 

Rám

Hliníková slitina, ocelová hlava řízení

Přední vidlice

Obrácená WP 48 mm, stavitelné předpětí, tlumení v obou směrech, zdvih 120 mm

Zadní vidlice

Kyvná vidlice s centrální jednotkou Sachs, stavitelné předpětí a útlum, zdvih 120 mm

Přední brzda

Dvojité kotouče 320 mm Braking, radiální 4-pístkový brzdič Brembo

Zadní brzda

Jeden kotouč 264 mm Galfer, 2-pístkový brzdič Brembo

ABS

Standardní výbava (BOSCH 9MB)

Kola

Drátová Kineo, hliníkové ráfky 3,50x17 (přední) a 6,00 x 17 (zadní)

Pneu

Přední 120/70 ZR 17, zadní 190/55 ZR 17

 

 

Rozměry, hmotnosti, výkony

 

Výška sedla

820 mm (+/-20)

Rozvor

1 506 mm

Úhel hlavy řízení

66°

Pohotovostní hmotnost bez paliva

249 kg

Palivová nádrž

17 l

Nejvyšší rychlost

250 km/h (elektronicky omezena)

 

 

Cena

Německo 24 500 EUR (plus doprava)

Rakousko 28 700 EUR (včetně dopravy)

Švýcarsko 28 900 CHF (plus doprava 750 CHF)

 

Více podobných článků na www.motoroute.cz.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 2

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Novinka Horex VR6 Classic


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.