Přeposlat Kawasaki KLX250 (2012)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Kawasaki KLX250 (2012)

15.05.2013 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Kawasaki KLX250 je docela povedené enduro, které kombinuje dobré výkony v terénu i na silnici, příjemné ovládání a v neposlední řadě také příznivou cenu. Motor sice není nějak extra výkonný, nicméně pro potřeby tohoto modelu stačí a mezi jeho nejlepší vlastnosti patří dobré reakce na přidání plynu.

Kawasaki KLX250 (2012)

Motor
O pohon motocyklu Kawasaki KLX250 se stará jednoduchý motor s jedním válcem, který disponuje zdvihovým objemem 249cc a kapalinovým chlazením. Z tohoto zdvihového objemu dává motor 21.46 koní při 7500 ot/min a točivý moment 20.5 Nm, který je k dispozici při 7000 ot/min. Výkon je to tak akorát dostatečný a na vyšší převodový stupeň nepočítejte s nějak extra dobrou dynamikou. Na druhou stranu, motor běží docela vyrovnaně a na přidání plynu reaguje obstojně rychle a bez prodlevy. Maximální rychlost tohoto endura je 115 km/h a motor je spojený s přesnou, šestistupňovou převodovkou. Celkově se motor k tomuto modelu docela hodí, a i když není příliš moderní, je docela spolehlivý a bytelný.

Kawasaki KLX250 (2012)

Jízda a ovladatelnost
Jízdní vlastnosti jsou samozřejmě uzpůsobeny tomu, abyste se mohli s jistotou pohybovat po klasických cestách i mimo ně. Standardní víceúčelové pneumatiky odvádějí velmi dobrou práci na klasických cestách, nicméně v terénu trochu ztrácejí. Tlumiče jsou naladěny na velmi měkkou notu, což by mohlo způsobovat problémy hlavně u těžších řidičů, se kterými se bude motocykl při prudkém brzdění nořit do silnice. V terénu je ale měkčí odpružení vítáno a v tomto prostřední se Kawasaki KLX250 pohybuje také docela s přehledem. O zastavení tohoto motocyklu se starají kotoučové brzdy na obou kolech, přičemž na předním se nachází kotouč o průměru 250mm a na zadním kotouč o průměru 240 mm. Brzdy mají slušný nástup a dobře se dávkují.

Kawasaki KLX250 (2012)

Výbava
Výbava je docela skromná, ale tento motocykl má být hlavně jednoduchý a nic extra si nehraje, takže spartánská výbava určitě nevadí. Palubní deska je nahrazena jednoduchým LCD displejem, který vám zprostředkuje hlavně základní informace a mezi dobré vlastnosti tohoto displeje patří hlavně solidní čitelnost i na přímém slunečním světle. Sedlo se nachází ve výšce 890 mm a nádrž pojme 7.7 litru paliva, což stačí na pouze průměrný dojezd. Zpětná zrcátka nejsou příliš rozměrná, nicméně jde si na ně zvyknout. Řidítka jsou vcelku komunikativní, což oceníte jak na klasické silnici, tak v terénu a slušný je také přední světlomet. Rozměry pneumatik jsou 3.00-21 vpředu 4.60-18 vzadu.

Kawasaki KLX250 (2012)

Kvalita a spolehlivost
Dílenské zpracování je vcelku solidní a i když možná vypadá tento motocykl na první pohled trochu levně, vydrží toho dost. Jediné, co je trochu více náchylné na poškození, je lak, kterému opravdu stačí málo a objeví se na něm oděrky. Všechny komponenty jinak sedí dobře na svém místě a nějak moc nevržou. Co se týče spolehlivosti, tak v tomto ohledu by mělo být všechno v pořádku a nejvíce toho vydrží jednoduchý motor. Tomu stačí pro bezproblémový běh pouze základní údržba a snese toho opravdu hodně. To samé platí také pro kotoučové brzdy, které nevadnou ani při náročnějším používání a můžete se na ně spolehnout za jakékoliv situace.

Kawasaki KLX250 (2012)

Verdikt
Kawasaki KLX250 je docela povedené enduro, které kombinuje dobré výkony v terénu i na silnici, příjemné ovládání a v neposlední řadě také příznivou cenu. Motor sice není nějak extra výkonný, nicméně pro potřeby tohoto modelu stačí a mezi jeho nejlepší vlastnosti patří dobré reakce na přidání plynu. Jízdní vlastnosti jsou solidní, tato mašina si vede dobře i v náročnějším terénu a nemusíte se bát ani delších cest. Výbava je pouze základní, ale všechno důležité je přítomno a žádné problém by neměly být ani se spolehlivostí.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 1

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Kawasaki KLX250 (2012)


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.