Přeposlat Honda Fury VT1300CX (2012)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Honda Fury VT1300CX (2012)

29.04.2013 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Honda Fury zaujme hlavně svým výrazným, nekompromisním vzhledem, který tento cruiser staví k těm nejatraktivnějším zástupcům své kategorie. Tyto motocykl jsou sice doménou hlavně Američanů, avšak Honda dokazuje, že i v Japonsku může vzniknout skvělý cruiser, který dokáže konkurovat i těm nejlepším.

Honda Fury VT1300CX (2012)

Motor
Srdcem motocyklu Honda Fury VT1300CX je povedený dvouválcový motor o zdvihovém objemu 1312cc, který disponuje nejvyšším výkonem 56.97 koní a točivým momentem 107 Nm. Motor je chlazený kapalinou a vyznačuje se hlavně sametově hladkým během a velmi slušným zátahem už z nižších otáček. Motor navíc reaguje na přidání plynu docela svižně a vždycky budete mít k dispozici dostatek výkonu pro jakoukoliv situaci, takže se jedná o ideální pohonnou jednotku pro každodenní používání. Motoru samozřejmě nechybí charizmatický zvukový projev a je spojený s velmi přesnou a dobře odstupňovanou převodovkou. Maximální rychlost tohoto stylového cruiseru je okolo 180 km/h.

Honda Fury VT1300CX (2012)

Jízda a ovladatelnost
Jízdní vlastnosti jsou velmi slušné a tento motocykl se vyznačuje hlavně dobrou stabilitou, za což vděčí velkému rozvoru i obrovskému, 21 palcovému přednímu kolu. Tlumiče jsou naladěny hlavně tak, aby vám poskytly co možná největší komfort i na méně kvalitních cestách a nemusíte se tak samozřejmě bát ani delšího cestování. Na druhou stranu, řízení je docela necitlivé a odezva od předního kola je spíše horší, ale nejedná se o sportovní motocykl a to, pro co je tento model určený, zvládá na jedničku. Ovladatelnost je v nižších rychlostech trochu horší, nicméně to se dá vzhledem k vysoké hmotnosti očekávat. O zastavení tohoto motocyklu se starají kotoučové brzdy na obou kolech, které disponují kotouči o průměrech 2 x 336 mm vpředu a 296 mm vzadu.

Honda Fury VT1300CX (2012)

Výbava
V tomto ohledu není moc co čekat a výbava je opravdu pouze základní, přičemž spousta věcí je k dispozici v rámci příplatkové výbavy. Velmi se nám zalíbila jednoduchá palubní deska, která se k celkovému stylu tohoto modelu velmi dobře hodí a mezi její nejlepší vlastnosti patří dobrá čitelnost a přehlednost. Pochvalu si určitě zaslouží také zpětná zrcátka, která jsou dostatečně rozměrná a poskytnou vám dostatek informací o dění za vámi. Docela pohodlné sedlo je umístěno ve výšce 678 mm a nádrž pojme 15 litrů paliva, což stačí na vcelku solidní dojezd. Brzdy jsou dostatečně výkonné a s motocyklem nemají žádné závažnější problémy, takže v tomto ohledu je také vše v pořádku. Rozměry pneumatik jsou 90 / 90 R21 vpředu a 200 / 50 R18 vzadu.

Honda Fury VT1300CX (2012)

Kvalita a spolehlivost
Dílenské zpracování je na velmi dobré úrovni, což je u motocyklů Honda dobrým zvykem a nejvíce vynikne kvalitní lak, který by měl být odolný i proti nepříznivému počasí. Všechny komponenty sedí hezky na svém místě a jediný problém by mohl být s chromovanými částmi. Ty jsou velmi náchylné, a pokud budete chtít udržovat tento motocykl jako nový, budete se o jeho exteriér muset pořádně postarat. Po stránce spolehlivosti by mělo být všechno v pořádku a hlavně motor se zdá, že vydrží snad všechno. Pro bezproblémový běh mu stačí pouze základní údržba a docela bytelné a odolné jsou také brzdy. Ty nevadnou a nebrání se ani náročnějšímu používání.

Honda Fury VT1300CX (2012)

Verdikt
Honda Fury zaujme hlavně svým výrazným, nekompromisním vzhledem, který tento cruiser staví k těm nejatraktivnějším zástupcům své kategorie. Tyto motocykl jsou sice doménou hlavně Američanů, avšak Honda dokazuje, že i v Japonsku může vzniknout skvělý cruiser, který dokáže konkurovat i těm nejlepším. Mezi nejsilnější zbraně tohoto motocyklu patří dobrý motor, který disponuje slušným výkonem a solidním zátahem už od nižších otáček. Navíc běží velmi klidně a takřka bez vibrací. Jízdní vlastnosti jsou zaměřeny hlavně na komfort a potěšila nás velmi dobrá stabilita i při vyšších rychlostech. Výbava je docela spartánská, avšak všechno důležité dostanete a po stránce spolehlivosti by mělo být vše v nejlepším pořádku.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 1

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Honda Fury VT1300CX (2012)


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.