Přeposlat Yamaha X-MAX 400 (2013)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Yamaha X-MAX 400 (2013)

17.04.2013 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

V dnešní novince se podíváme na připravovaný skútr od společnosti Yamaha, a to na model s označením X-MAX 400. Jedná se o středně velký skútr, který v sobě kombinuje praktičnost a sportovní feeling.

Yamaha X-MAX 400 (2013)

V rámci modelové řady X-MAX se jedná o největší a nejvýkonnější skútr, ale v celkové nabídce Yamahy zůstává na vrcholu model T-MAX 530. Nový skútr zaujme hned na první pohled svým vcelku agresivním designem a příjemně sportovním nádechem. Přídi tohoto modelu dominují ostře řezané světlomety, pod kterými se nacházejí blinkry a skútr je samozřejmě osazený také ochranným plexi štítem. Ještě bychom měli podotknout, že přední i zadní světla jsou složena z LEDek, což je u Yamahy novinka. Tomu, že tento skútr cílí také na praktickou stránku, napovídá hlavně přítomnost rozměrného sedla pro dvě osoby, pod kterým se nachází úložný prostor schopný pojmout dvě plnohodnotné přilby a za příplatek bude k dispozici také zadní kufr, který zvládne pojmout dostatek věcí i pro nějaký ten výlet. Docela dobře působí také stylová kola, která disponují průměry 13 palců vzadu, 15 palců vpředu a jsou na nich obuty pneumatiky o rozměrech 150/70 vzadu a 120/70 vpředu.

Yamaha X-MAX 400 (2013)Yamaha X-MAX 400 (2013)

Celkový sportovní nádech tohoto atraktivního skútru podtrhuje povedená palubní deska, která je složena ze dvou velkých analogových budíků, mezi kterými se nachází LCD displej zobrazující informace z palubního počítače. Oba budíky jsou umístěny v oddělených tubusech, což trochu evokuje palubní desku některých sportovních vozů a nutno podotknout, že to vypadá opravdu dobře. Pojďme se nyní podívat na techniku, která za povedeným exteriérem nikterak nezaostává a můžete se těšit na velmi dobrý výkon motoru a moderní výbavu. O pohon tohoto skútru se stará jednoválcový motor s rozvodem DOHC, který disponuje zdvihovým objemem 395cc a chlazením kapalinou. Tato pohonná jednotka nabídne nejvyšší výkon 31.5 koně při 7500 ot/min a točivý moment 33.9 Nm, který je k dispozici při rovných 6000 ot/min.

Yamaha X-MAX 400 (2013)Yamaha X-MAX 400 (2013)

To už je docela početné stádo, a když vezmeme v potaz, že se jedná o docela kompaktní skútr (Yamaha uvádí, že se jedná o nejkompaktnější skútr ve své kategorii), tak je jasné, že dynamika bude nadprůměrná. Hmotnost tohoto modelu se zastavila na čísle 211 kg, což je relativně příjemná hodnota, která zaručí slušnou ovladatelnost také v nižších rychlostech a ve městě. Sedlo je umístěno ve výšce 785 mm a nádrž pojme slušných 14 litrů paliva. O zastavení tohoto skútru se postarají kotoučové brzdy na předním i zadním kole (vpředu se nacházejí dva kotouče), přičemž kotouče disponují rozměry 267 mm. Později by se do prodeje měla dostat také verze s brzdným systémem ABS, který se v základní výbavě nenachází. Příplatková výbava bude velmi rozsáhlá a bude zahrnovat například věci jako doplňkové kufry, vyšší ochranné plexi nebo sportovní výfuk Akrapovič.

Yamaha X-MAX 400 (2013)Yamaha X-MAX 400 (2013)

Zdroj: YouTube

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 2

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Yamaha X-MAX 400 (2013)


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.