Přeposlat Peugeot V-Clic 50 (2012)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Peugeot V-Clic 50 (2012)

05.04.2013 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 1 |

Peugeot V-Clic 50 si opravdu na nic nehraje a je přesně tím, čím má být, což je levný a dostupný skútr pro městský provoz. V hustém městském provozu se cítí jako ryba ve vodě, dobře se s ním manévruje a i když není příliš výkonný, do města to stačí.

Peugeot V-Clic 50 (2012)

Motor
O pohon malého městského skútru Peugeot V-Clic 50 se stará malý a jednoduchý motor s jedním válcem, který disponuje zdvihovým objemem 50cc a nabídne nejvyšší výkon 2.9 koně. Není to samozřejmě trhač asfaltu, budete rádi, když se rozjedete na 50 km/h a budete k tomu potřebovat vítr v zádech, nicméně pro městský provoz se jedná o vcelku dostačující jednotku. Kombinuje nízké provozní náklady a příjemný, vyrovnaný běh. Automatická převodovka je dobrá, ve městě je velmi pohodlná a výrazně vám usnadní pohybování se v hustém městském provozu. Určitě potěší také fakt, že je motor velmi spolehlivý a bez problémů zvládne také náročnější provoz.

Peugeot V-Clic 50 (2012)

Jízda a ovladatelnost
Jednou z hlavních předností tohoto skútru je nízká hmotnost, která je pouhých 79 kg a díky tomu je ovladatelnost skvělá v jakýchkoliv situacích. Docela nás překvapila také dobrá přilnavost, a to i přes menší kola. Skútr je navíc příjemně agilní, dobře reaguje na změny směru jízdy a kličkování v provozu je tak přirozené a bezproblémové. Brzdy jsou trochu slabší a brzdný kotouč na předním kole je doplněný bubnem na zadním kole. Brzdy nemají zrovna rychlý nástup a mají tendenci docela rychle vadnout. Přední kotouč disponuje průměrem 170 mm, zadní buben má průměr 110 mm a na jejich pomalejší nástup si budete muset chvíli zvykat.

Peugeot V-Clic 50 (2012)

Výbava
Výbava je na docela slušné úrovni a v základu dostanete všechno, co byste od městského skútru mohli očekávat. Nechybí úložný prostor pod sedlem, schránka na rukavice pod řidítky a ani háček, na který můžete pověsit nákupní tašku. Je trochu škoda, že úložný prostor pod sedlem toho příliš mnoho nepojme a pokud máte větší helmu, nedáte ji tam. Samotné sedlo je umístěno ve výšce 715 mm a nádrž pojme 6.3 litru paliva, což stačí na docela solidní dojezd. Palubní deska je příjemně jednoduchá, díky čemuž je dobře přehledná a je také bez problémů čitelná i na přímém slunečním světle. Přední světlomet není příliš výkonný, ale zpětná zrcátka jsou dostatečně rozměrná a poskytnou vám dobrý přehled o dění za vámi. Rozměry pneumatik jsou 3.50-10 vpředu i vzadu.

Peugeot V-Clic 50 (2012)

Kvalita a spolehlivost
Jedná se o velmi levný a dostupný skútr, čemuž odpovídá také jeho dílenské zpracování. Na druhou stranu, spousta podobně levných konkurentů působí mnohem levnějším a méně kvalitním dojmem, takže tento Peugeot je na tom v tomto ohledu docela dobře. Nikde nic nevrže, a to ani na méně kvalitních cestách a potěší také docela slušný lak. Po stránce spolehlivosti by mělo být vše v pořádku, a to hlavně díky prověřenému motoru. Ten snese i náročnější používání a pro bezproblémový běh mu stačí pouze základní údržba.

Peugeot V-Clic 50 (2012)

Verdikt
Peugeot V-Clic 50 si opravdu na nic nehraje a je přesně tím, čím má být, což je levný a dostupný skútr pro městský provoz. V hustém městském provozu se cítí jako ryba ve vodě, dobře se s ním manévruje a i když není příliš výkonný, do města to stačí. Jízdní vlastnosti jsou slušné, skútr je příjemně agilní a reaguje na povely řidiče okamžitě a s nadšením. Jedinou výtku máme k horším brzdám, které mají pomalý nástup a špatně se dávkují. Výbava je dostatečná, skútr je osazený množstvím úložných prostor a díky háčku na něm bez problémů uvezete také plnou nákupní tašku. Dílenské zpracování odpovídá nižší pořizovací ceně, nicméně po stránce spolehlivosti by mělo být všechno v pořádku.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 1

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Peugeot V-Clic 50 (2012)


počet příspěvků: 1

Sylvano

09.04.2013 v 18:50

Jako bych videl meho Tajfuna od Vonroad...jesli je stejne "kvalitnej" tak predem dekuji...

Odpovědět

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.