Přeposlat Suzuki B-King (2010)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Suzuki B-King (2010)

15.03.2013 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 1 |

Suzuki B-King je skvělý silniční motocykl, který nabídne kombinaci výbušného, výkonného motoru, jistých jízdních vlastností a výborné každodenní použitelnosti. Pro běžný provoz budete mít pod koly více než dostatek síly a předjíždění je tak opravdu jednoduché a zábavné.

Suzuki B-King (2010)

Motor
O pohon velkého naháče Suzuki B-King z roku 2010 se stará dvouválcový motor o zdvihovém objemu 1340cc, který disponuje nejvyšším výkonem 183 koní při 9500 ot/min a točivým momentem 146 Nm. Ten je k dispozici při 7200 ot/min, takže motor se ochotně sbírá již z nižších otáček, přičemž dostatek síly budete mít už ve středu otáčkoměru. Díky těmto výkonům je B-King na rovince rychlý jako superbiky, ne-li rychlejší a dostatečnou výkonnostní rezervu budete mít k dispozici prakticky neustále. Motor navíc disponuje vcelku příjemným zvukovým projevem a běží takřka bez vibrací, takže se jedná o dobrou jednotku pro každodenní používání. Motor je spojený s přesnou a vhodně odstupňovanou převodovkou.

Suzuki B-King (2010)

Jízda a ovladatelnost
Jedná se o velký a těžký motocykl, váží 235 kg a i díky této hmotnosti je jeho přilnavost opravdu výborná. To samé platí také o stabilitě, která je výtečná i při vysokých rychlostech a motocykl si je jistý za jakýchkoliv podmínek. Ovladatelnost je až překvapivě dobrá, motocykl svou vyšší váhu docela umně maskuje a při jízdě působí lehčím dojmem, než kolik ve skutečnosti váží. Pochvalu si určitě zaslouží také kotoučové brzdy, které jsou dostatečně výkonné a nemají se zastavením tohoto motocyklu žádnou větší práci. Navíc se dobře dávkují a nevadnou ani při agresivnějším používání. Rozměry brzdových kotoučů jsou 2 x 310 mm vpředu a 260 mm vzadu.

Suzuki B-King (2010)

Výbava
Po stránce výbavy si není moc na co stěžovat a v základu dostanete všechno, co byste mohli potřebovat. Nechybí ani plně nastavitelné tlumiče a brzdný systém ABS, který se postará o bezpečnější cestování. Palubní deska je docela moderní, je přehledná a s její čitelností nejsou problémy ani na přímém slunečním světle. Potěší hlavně opravdu rozměrný otáčkoměr, který je umístěný přímo před řidičem. Sedlo se nachází ve výšce 805 mm a nádrž pojme 16.5 litru paliva, což stačí na dojezd okolo 210 km. Přední světlomet je dostatečně výkonný a slušná jsou také vcelku rozměrná zpětná zrcátka, která vám poskytnou dobrý přehled o dopravě za vámi. Rozměry pneumatik jsou 120 / 70 R17 ZR vpředu a 200 / R17 ZR vzadu.

Suzuki B-King (2010)

Kvalita a spolehlivost
Úroveň dílenského zpracování je na velmi dobré úrovni a problémy by neměly být ani se spolehlivostí, která je již léty prověřená. Všechny komponenty sedí hezky na svém místě, nikde nic nevrže ani na méně kvalitních cestách a celkově působí tento model příjemně bytelným a poctivým dojmem. Po stránce spolehlivosti by mělo být všechno v pořádku, motocykl je osazený kvalitními a prověřenými komponenty, které něco vydrží a například motor by měl bez problémů snést i náročný provoz. Pro bezproblémový běh mu stačí pouze základní údržba a spolehnout se můžete také na robustní brzdy.

Suzuki B-King (2010)

Verdikt
Suzuki B-King je skvělý silniční motocykl, který nabídne kombinaci výbušného, výkonného motoru, jistých jízdních vlastností a výborné každodenní použitelnosti. Pro běžný provoz budete mít pod koly více než dostatek síly a předjíždění je tak opravdu jednoduché a zábavné. Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré, motocykl slušně maskuje svoji vyšší hmotnost a můžete se těšit na skvělou přilnavost a výbornou stabilitu. B-King nepůsobí vůbec těžkopádně a dobře se ovládá. Výbava je dostatečná, dostanete spoustu moderních komponent a výtky jsme neměli ani k dílenskému zpracování.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 1

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Suzuki B-King (2010)


počet příspěvků: 1

mirek sejna

16.03.2013 v 08:42

Dvouválec to rozhodně není,pěknej blábol.

Odpovědět

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.