Přeposlat Honda MSX125 (2013)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Honda MSX125 (2013)

21.01.2013 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

V dnešní krátké novince potěšíme hlavně mladší a méně zkušené řidiče, protože japonská Honda představila neformálního nástupce svého legendárního modelu Monkey.

Honda MSX125 (2013)

Honda Monkey je opravdu legendární počin, který odstartoval již v 60. letech minulého století. První Honda Monkey (Z100) spatřila světlo světa již v roce 1961 a smysl této řady byl velmi jednoduchý. Levná výroba, nízká cena, nenáročnost na údržbu a masová produkce, což všechno Honda Monkey splňovala do puntíku. Jednalo se o malý motocykl, nepříliš výkonný a ideální hlavně pro městský provoz, kde se cítil jako ryba ve vodě. Na model Monkey poté navázaly motocykly s označením Dax a Ape a nyní se můžeme těšit na novinku v podobě modelu s označením MSX125 (Mini Street X-treme 125). Opět se jedná o malý motocykl, vypadá jako takový kříženec minibiku a klasického naháče a nutno podotknout, že mu to na první pohled opravdu sluší.

Honda MSX125 (2013)Honda MSX125 (2013)

Design je docela výrazný, agresivní a dominuje mu atraktivní přední část s rozměrným světlometem a velkými blinkry. Určitě potěší také velký výfuk nacházející se vedle sedla. Celkový povedený vzhled jenom podtrhují atraktivní kola o průměru 12 palců, na kterých jsou obuty pneumatiky o rozměrech 120/70-12  vpředu a 120/70-12 a vzadu. Určitě potěší také fakt, že Honda osadila tento malý motocykl kotoučovými brzdami na obou kolech a o vaše zastavení se budou starat brzdy s kotouči o průměrech 220 mm vpředu i vzadu. Ty určitě nebudou mít se zastavením Hondy MSX žádnou závažnější práci, protože její hmotnost se pouze lehce přehoupla přes 101 kg, takže se jedná o vcelku lehkonohou motorku. Objem nádrže činí 5.5 litru, což by mělo stačit ke vcelku slušnému dojezdu. Palubní deska je kompletně digitální, vypadá příjemně moderně a celkově se ke stylu motocyklu dobře hodí.

Honda MSX125 (2013)Honda MSX125 (2013)

V rychlosti se podíváme také na podvozek, který využívá převrácenou vidlici, odpružení Monoshock a motocykl je postavený okolo ocelového páteřového rámu. To, že se jedná o menší model, napovídá také sedlo, které je umístěno ve výšce 765 mm. Co se týče motoru, tak srdcem tohoto motocyklu je jednoválcová pohonná jednotka o zdvihovém objemu 124.9cc chlazená vzduchem, která nabídne nejvyšší výkon 9.8 koní při 7000 ot/min. Maxima točivého momentu 10.9 Nm dosahuje motor při 5500 ot/min a disponuje rozvodem OHC, tedy dvěma ventily na válec. Motor je spojený se čtyřstupňovou manuální převodovkou. Prodej tohoto zajímavého motocyklu by měl podle prvních informací začít již koncem jara tohoto roku, nicméně základní cena zatím zveřejněna nebyla. Výroba bude probíhat v továrně v Thajsku.

Honda MSX125 (2013)Honda MSX125 (2013)

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Honda MSX125 (2013)


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.