Přeposlat Triumph Daytona 675 - první jízdní dojmy

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Triumph Daytona 675 - první jízdní dojmy

03.12.2008 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Takřka tři roky po uvedení motocyklu Triumph Daytona byla konečně uvedena jeho nová verze Daytona 675. Tento motocykl ještě není v prodeji, ale včera proběhl na okruhu Cartegena ve Španělsku první test, takže se pojďme podívat na první jízdní dojmy.

Takřka tři roky po uvedení motocyklu Triumph Daytona byla konečně uvedena jeho nová verze Daytona 675. Tento motocykl ještě není v prodeji, ale včera proběhl na okruhu Cartegena ve Španělsku první test, takže se pojďme podívat na první jízdní dojmy.

Triumph Daytona 675 - první jízdní dojmy

Testovací jezdec Trevor Franklin byl motocyklem doslova nadšen a prohlásil, že se jedná o jednu z nejagilnějších motorek, kterou v poslední době řídil. Největší výhoda tohoto modelu je určitě motor, který je překvapivě silný už ve středních otáčkách. Sbírá se bez problémů už od 3000 ot/min, zátah ve středních otáčkách je skvělý a ve vysokých předvádí doslova koncert. Nám se nová Daytona zalíbila i po vzhledové stránce, v černé barvě vypadá opravdu dobře a motockyl křičí svůj výkon do světa už na první pohled. Proti předchozí generaci tu najdete lehčí šasi, níže položenou špičku výkonu a celkově lepší a pohodlnější sedlo. Pod sedlem je umístěný výfuk, který vydává velmi agresivní zvuk, a to hlavně v poslední třetině otáčkoměru. Díky přesné a hladké převodovkce je radost s Daytonou jezdit a užijete si skutečně každý kilometr.

Triumph Daytona 675 - první jízdní dojmy

Výkon je samozřejmě proti předchozí generaci vyšší, ale jenom o napatrný kousek. Co se týče přilnavosti, tak na okruhu byla Daytona takřka fenomenální. Díky odpružení Kayaba, které je velmi dobře nastavitelné a variabilní je trakce a přilnavost na kvalitní cestě naprosto dokonalá. O zastavení se postarají kotoučové brzdy na všech kolech, které pocházejí od společnosti Nissin a jejich hlavní přednost je citlivost a velmi dobré dávkování. Kosmetické změny nejsou moc výrazné, přední světlomet je celý nový a upraven byl taky kokpit. Ten je teď daleko příjemnější a kvailtnější. Tento test se odehrával pouze na okruhu a příští týden by se měl odehrát druhý test, při kterém by měl Trevor Franklin s tímto motocyklem najezdit na španělských cestách okolo 130 kilometrů.

Triumph Daytona 675 - první jízdní dojmy

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 5

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Triumph Daytona 675 - první jízdní dojmy


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.