Přeposlat Husqvarna TR650 Strada a TR650 Terra

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Husqvarna TR650 Strada a TR650 Terra

13.07.2012 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Husqvarna se snaží vytěžit ze spojení s BMW opravdu maximum a před chvilkou představila hned dvě nové mašiny, na které se můžeme těšit ještě tento rok. Modely TR650 Strada a TR650 Terra zaujmou jak zájemce o motorku do lehčího terénu, tak uživatele, kteří preferují hlavně jízdu po klasické silnici.

Husqvarna TR650 Strada a TR650 Terra

Hlavní, v čem Husqvarna ze spolupráce s BMW těží, jsou pohonné jednotky a o rozhýbání obou těchto motocyklů se postará motor, který pohání BMW G650GS. Na první pohled sice obě motorky vypadají prakticky stejně, ale rozdíly zde samozřejmě jsou, a to v zaměření. Verze Strada je určená hlavně pro jízdu po klasických cestách, zatímco Terra se nezalekne ani jízdy v terénu. Různému zaměření odpovídají také kola, a zatímco Strada je osazena klasickými, litými koly (19 palců vpředu, 17 palců vzadu), Terra disponuje stylovými koly s výpletem o průměrech 21 palců vpředu a 17 palců vzadu. Velmi se nám zalíbil design obou motocyklů, který je agresivní, zajímavý oba modely působí hodně moderním dojmem. Povedená je hlavně červeno-černo-bílá kombinace barev.

Husqvarna TR650 Strada a TR650 TerraHusqvarna TR650 Strada a TR650 Terra

Rozdíly mezi oběma motocykly jsou docela malé a jednotlivé verze od sebe spolehlivě rozeznáte buď podle již zmíněných jiných typů kol, nápisu na zadním blatníku nebo absence předního blatníku v případě silniční verze Strada. Nám se tato silniční verze zalíbila trochu víc, protože působí podstatně dynamičtějším dojmem. Nepatrné rozdíly budou také ve výbavě a v případě verze Strada dostanete brzdný systém ABS již v základní výbavě, zatímco u Terry si o něj budete muset říct. Pojďme se nyní podívat na pohonnou jednotku, kterou mají obě verze shodnou. V obou případech se můžete těšit na kapalinou chlazený jednoválec o zdvihovém objemu 652cc, který nabídne 58.5 koní při 7200 ot/min a točivý moment 60 Nm při 5750 ot/min. Na obou kolech najdeme samozřejmě kotoučové brzdy, a co se týče hmotnosti, tak mezi oběma modely prakticky žádný rozdíl není (184 proti 186 kg ve prospěch Terry).

Husqvarna TR650 Strada a TR650 TerraHusqvarna TR650 Strada a TR650 Terra

Dalším shodným faktorem je nádrž, která disponuje objemem 14 litrů, a obě verze jsou postaveny také na stejném podvozku. Kombinace relativně nízké hmotnosti a vcelku výkonného motoru by mělo zajistit svižné a agilní chování na silnici, přičemž kotoučové brzdy vám zase zaručí dobrou kontrolu a ABS vám pomůže v horších situacích. Je docela zajímavé, že Husqvarna vzala v potaz i připravovanou restrikci řidičských průkazů, která má přijít v roce 2013, a z tohoto důvodu se na trh dostanou také méně výkonné verze s výkonem lehce pod 48 koní (35 kW). Prodej obou modelů by měl podle prvních informací začít na pomezí září a října, nicméně základní ceny zatím bohužel zveřejněny nebyly.

Husqvarna TR650 Strada a TR650 TerraHusqvarna TR650 Strada a TR650 Terra

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Husqvarna TR650 Strada a TR650 Terra


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.