Přeposlat Ducati Hypermotard - minirecenze

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Ducati Hypermotard - minirecenze

02.10.2007 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Ducati Hypermotard - hodně zajímavý kousek od Ducati který zaujme hlavně svým povedeným designem

Ducati přišlo opravdu s něčím novým a design tohoto motocyklu se nedá nazvat jinak než ověžující. Nabízí všechnu tu zábavu jiných konvenčních superbiků ve spojení s lehkým, agilním řízením s až úchylnou zálibou nechat se postavit na zadní kolo. Ale díky velkému a jemnému motoru o obsahu 1078cc, komfotrnímu sedlu a příjemné pozici za řídítky je Ducati Hypermotard také praktické.

Ducati Hypermotard - minirecenze

Motor

Ducati Hypermotard používá stejný, vzduchem chlazený motor twin-spark jako Ducati Multistrada. Tady ale s sebou motor táhne menší hmotnost. Když jedete po velké, dlouhé a rovné cestě, tak se může zdát, že je motor o výkonu 90 koní dýchavičný a nedostatečně výkonný. Ale jakmile s motorkou zamíříte na okresní cestu plnou zatáček, tak budete mít pocit, že je tu koní víc než dost. Takové obratnosti Ducati vděčí i za nízkou váhu jenom kolem 179 kg bez náplní.

Ducati Hypermotard - minirecenze

Řízení a obsluha

V nízkých rychlostech je Ducati příjemně pevná a komfortní. Ale trochu jí zatopte pod kotlem a z umírněné motorky se rázem stane superbike a i když ji držíte pod krkem, tak si toho stále nechá hodně líbit. Na silnici drží jako supersport a má brzdy, pro které by závodníci vraždili.

Ducati Hypermotard - minirecenze

Vybavení

Pro řidiče klasických superbiků Ducati Hypermotard možná až příliš přetéká různými hračkami a vymoženostmi. Můžete si připlatit za multifunkční LCD, vyklápějící zpětná zrcátka nebo dvojité brzdné světlo.Základní verze je za 7700liber (asi 308 000 kč), verze Ducati Hypermotard S je za 8999 liber (asi 360 000kč), je o 2 kg lehčí, má zadní tlumič Ohlins, kola Marchesini a brzdy Brembo.

Ducati Hypermotard - minirecenze

Kvalita a spolehlivost

Použití jednoduchého a spolehlivého vzduchem chlazeného motoru zabezpečilo, že mechanické závady se omezily na minimum a motor toho vydrží skutečně hodně. K motorce také perfektně sedne svůdná červená barva a výrazné brzdy, které vytváří povedený vzhled Ducati Hypermotard. Za stejné peníze jako Ducati Hypermotard můžete mít hodně jiných a srovnatelných motorek, ale málokterá z nich bude tak designově výrazná. Verzi Ducati Hypermotard S si asi koupí jenom opravdoví nadšenci, protože za ten příplatek se jízdní vlastnosti a chování motorky na silnici nijak dramaticky nezmění. Nevýhodou je malá, jenom 12,4 litrová nádrž a špatná ochrana proti větru. Prostě ideální motorka pro svezení se ve slunném nedělním ránu.

Ducati Hypermotard - minirecenze

Technické parametry

nejvyšší rychlost:

200km/h

motor:

1078cc, čtyřventilový rozvod

výkon:

90koní

váha:

179 kg

nádrž:

12.4 litru

přední brzdy:

2 x 305mm kotouče

zadní brzda:

245mm kotouč

přední kolo:

120/70 x 17

zadní kolo:

180/55 x 17

Ducati Hypermotard - minirecenze

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 24

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Ducati Hypermotard - minirecenze


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.