Přeposlat Honda CBF600 (2010)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Honda CBF600 (2010)

12.06.2012 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Honda CBF600 je velmi povedený motocykl, který nabídne skvělý kompromis mezi sportovní jízdou a každodenní použitelností. Nejvíce jsme ocenili velmi dobrou vyváženost, motocykl se dobře popere i s horším povrchem a nemusíte se tak bát ani delšího cestování.

Honda CBF600 (2010)

Motor
O pohon motocyklu Honda CBF600 z roku 2010 se stará povedený řadový čtyřválec o zdvihovém objemu 599cc, který disponuje nejvyšším výkonem 76 koní při 10500 ot/min a točivým momentem 58 Nm při 5800 ot/min. Motor se vyznačuje příjemně lineárním zátahem a velmi klidným během, což oceníte hlavně při každodenním používání. Odezva na přidání plynu je velmi rychlá a potěšil nás také charismatický zvukový projev, který je nejvýraznější při vysokých otáčkách. Motor je spojený s přesnou, šestistupňovou převodovkou, která je vhodně odstupňovaná a i díky ní je maximální rychlost tohoto modelu 210 km/h.

Honda CBF600 (2010)

Jízda a ovladatelnost
Jízdní vlastnosti jsou zcela jistě jedna z věcí, ve kterých tento motocykl opravdu vyniká. Jízda je jednoduchá, předvídatelná a motocykl poslouchá na slovo. Tento model nabídne výborný kompromis mezi ovladatelností, přilnavostí a solidní mírou komfortu, takže se hodí snad na všechno. Můžete s ním jen tak jezdit klidným tempem a vůbec mu nevadí, ani když přitvrdíte. Stabilita je skvělá při jakékoliv příležitosti a pochválit musíme také kotoučové brzdy, které jsou výkonné, odolné a navíc se dobře dávkují. O zastavení se starají kotouče o průměrech 2 x 296 mm vpředu a 240 mm vzadu.

Honda CBF600 (2010)

Výbava
Základní výbava je na průměrné úrovni, ale dostanete všechno pro jízdu nezbytně nutné. Nejvíce se nám zalíbilo pohodlné sedlo umístěné ve výšce 765 mm a nádrž na 19 litrů paliva, která vám zaručí docela dlouhý dojezd. Palubní deska je moderní, přehledná a s čitelností jsme neměli problémy ani na přímém slunečním světle. Přední světlomet je dostatečně výkonný a výtky jsme neměli ani ke zpětným zrcátkům, která vám poskytnou dobrý přehled o dění za vámi. Dobrá jsou také komunikativní řidítka. Rozměry pneumatik jsou 120 / 70 R17 ZR vpředu a 160 / 60 R17 ZR vzadu.

Honda CBF600 (2010)

Kvalita a spolehlivost
V tomto ohledu je všechno v nejlepším pořádku a stejně jako ostatní Hondy, i tato je výborně zpracovaná, odolná a za všech okolností spolehlivá. Dílenské zpracování je opravdu výborné, motocykl je odolný i nepříznivým povětrnostním podmínkám a působí příjemně bytelným dojmem. Nejspolehlivější by měl být motor, který snese i náročnější zacházení a pro dlouhodobý a bezproblémový běh mu stačí i základní údržba. Stejně jsou na tom také brzdy a tlumiče, takže po mechanické stránce je všechno v naprostém pořádku.

Honda CBF600 (2010)

Verdikt
Honda CBF600 je velmi povedený motocykl, který nabídne skvělý kompromis mezi sportovní jízdou a každodenní použitelností. Nejvíce jsme ocenili velmi dobrou vyváženost, motocykl se dobře popere i s horším povrchem a nemusíte se tak bát ani delšího cestování. Motor je dostatečně výkonný, dobře zatahuje už ve středních otáčkách a vyznačuje se také výbornou odezvou na přidání plynu. Výbava je základní, ale naprosto dostatečná a díky rozměrné nádrži nebudete muset trávit každou volnou chvilku z benzinové stanice. K dílenskému zpracování nemáme žádné závažnější připomínky a dobře je na tom také spolehlivost.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 1

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Honda CBF600 (2010)


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.