Přeposlat Yamaha T-Max by Marcus Walz (TMax Hyper Modified)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Yamaha T-Max by Marcus Walz (TMax Hyper Modified)

31.05.2012 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

V dnešní krátké novince potěšíme hlavně milovníky velkých skútrů a výrazného designu. Němec Marcus Walz se postaral o velmi povedenou modifikaci modelu T-Max, tak se pojďme podívat, jak si vedl.

Yamaha T-Max by Marcus Walz (TMax Hyper Modified)

Yamaha se této scéně úpravců věnuje opravdu hodně a před nedávnem spatřily světlo světa modifikované motocykly V Max, které přestavěli tři pánové, Roland Sands, Ludovic Lazareth a Marcus Walz. A právě poslední jmenovaný se nyní vrhl také na skútr T-Max a povedený výsledek můžete vidět na okolních fotografiích. Tyto akce se jmenují Hyper Modified a nová výzva, TMax Hyper Modified, ještě není zcela u konce a své výtvory brzy představí také dva zbývající pánové. Pojďme se ale podívat na výtvor německého úpravce, který je známý také díky své společnosti Walz Hardcore Cycles. Když to tak vezmete kolem a kolem, velké skútry určitě nepatří k těm nejvíce ,,cool“ účastníkům silničního provozu, nicméně stačí několik decentních úprav a jejich celkové vnímání se může úplně změnit.

Yamaha T-Max by Marcus Walz (TMax Hyper Modified)Yamaha T-Max by Marcus Walz (TMax Hyper Modified)

Seznam změn je docela dlouhý a i když možná nejsou patrné na první pohled, v celkovém součtu dělají z původního T-Maxe úplně jiný model. Na první pohled si lze všimnout velmi atraktivní modré metalízy, která vychází z vozu Formule 1 ze stáje Red Bull. Při tvorbě sedla se Marcus nechal inspirovat modelem V Max a zpětná zrcátka a řidítka svým designem odkazují na motocykly typu cafe-racer. Marcus se hodně zaměřil také na úsporu hmotnosti, vyměnil výfukový systém za lehčí, vyházel kopu zbytečných plastů, skútr osadil lehčí baterií a ve výsledku se mu podařilo snížit hmotnost o úctyhodných 14 kg. Stylový výfuk pochází od známé společnosti Akrapovic a k celkovému novému designu se skvěle hodí. K přestavbě tohoto skútru Marcus promluvil a přesně vysvětlil, co vlastně chtěl udělat.

Yamaha T-Max by Marcus Walz (TMax Hyper Modified)Yamaha T-Max by Marcus Walz (TMax Hyper Modified)

Mimo jiné prohlásil například to, že chtěl zachovat tvary skútru, aby šlo bezpečně rozeznat, že se jedná o T-Max a že v žádném případě nechtěl vytvořit nějakou přehnaně futuristickou vesmírnou loď (to vysvětluje spíše decentní, ale skvěle funkční úpravy exteriéru). Široká řidítka jako z naháče zde jsou z důvodu lepší ovladatelnosti převážně v městském provozu, kam je tento model určený. Je jasné, že zatímco klasický T-Max není zrovna ten největší krasavec pod sluncem, tento modifikovaný model je zcela jistě ten pravý městský dopravní prostředek, na kterém byste chtěli být spatřeni. To možná ale nebude platit dlouho, protože na svých výtvorech pracují také Roland Sands a Ludovic Lazareth a již brzy by měli své výsledky představit veřejnosti. Nezapomeňte shlédnout krátké video, které vám ukáže naživo jak skútr, tak jeho stvořitele.

Yamaha T-Max by Marcus Walz (TMax Hyper Modified)Yamaha T-Max by Marcus Walz (TMax Hyper Modified)

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Yamaha T-Max by Marcus Walz (TMax Hyper Modified)


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.