Přeposlat Buell 1125R (2010)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Buell 1125R (2010)

25.05.2012 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Buell 1125R je nekompromisní sportovní motocykl a podle toho se také chová. Pokud hledáte komfortní jízdu nebo klidně si ševelící motor bez vibrací, jste na špatné adrese. Na kvalitní cestě se dočkáte skvělé přilnavosti, stability a fantastických reakcí na změny směru jízdy, což je přesně to, co od motocyklu tohoto typu očekáváme.

Buell 1125R (2010)

Motor
Zadní kolo motocyklu Buell 1125R roztáčí velmi výkonný dvouválec o zdvihovém objemu 1125.86cc, který produkuje výkon 146 koní při 9800 ot/min a točivý moment 111.19 Nm při 8000 ot/min. Jedná se o kapalinou chlazený motor se čtyřventilovým rozvodem a mezi jeho nejlepší vlastnosti patří schopnost jít s nadšením do otáček. Čím více ho vyženete, tím lepšího zátahu a zvuku se dočkáte a pokud budete zkoušet maximální rychlost, tak se můžete dostat až nad 270 km/h. Šestistupňová převodovka je docela přesná, vhodně odstupňovaná a s motorem je hezky sladěná. Pracovalo se nám s ní dobře a žádné problémy jsme nezaznamenali.

Buell 1125R (2010)

Jízda a ovladatelnost
Tento motocykl je zaměřený na co nejnižší hmotnost a nejlepší výkony na silnici a přesně podle toho se také chová. Buell zatáčí opravdu s nadšením, na všechny změny směru jízdy reaguje bleskově a na kvalitní okresce si s ním užijete spoustu zábavy. Snažte se ale vyvarovat méně kvalitních a rozbitých cest, protože odpružení je opravdu hodně tvrdé a na hrbolech bude jízda velmi vyčerpávající a otravná. Určitě musíme pochválit stabilní a vyrovnané šasi, díky kterému je jízda vcelku čitelná a skvělá je také přilnavost. O zastavení se starají výkonné kotoučové brzdy s kotouči o rozměrech 375 mm vpředu a 240 mm vzadu. Brzdy se dobře dávkují, prakticky vůbec nevadnou a snesou i náročnější zacházení.

Buell 1125R (2010)

Výbava
Výbava je docela slušná a motocykl je osazený spoustou kvalitních komponent, nicméně k několika věcem máme trochu výhrady. Zklamala nás hlavně zpětná zrcátka, která nejenom že jsou malá a nezaručí vám dostatečný rozhled, ale při rychlejší jízdě podivně skáčou a působí, že by se mohly každou chvíli ulomit. Příliš se nám nelíbilo ani nepohodlné sedlo, které je umístěno ve výšce 775 mm, a po několika kilometrech na horší cestě ho budete mít plné zuby. Pochvalu si určitě zaslouží 20 litrová palivová nádrž, která vám zaručí dobrý dojezd a nebudete tak muset neustále postávat na benzince. Palubní deska skládající se z analogového otáčkoměru a malého displeje je moderní, přehledná a dobře čitelná za jakýchkoliv podmínek. Rozměry pneumatik jsou 120/70-ZR17 vpředu a 180/55-ZR17 vzadu.

Buell 1125R (2010)

Kvalita a spolehlivost
Po stránce dílenského zpracování je většina věcí v nejlepším pořádku a kromě již zmíněných nestabilních zpětných zrcátek by vás na exteriéru nic zlobit nemělo. Motocykl je hezky poskládaný dohromady, nikde nic nevrže a celkově působí dobrý dojmem. Dobrá by měla být také spolehlivost a nejodolnější komponenta zde je určitě motor Rotax. Ten je prověřený, a pokud mu dopřejete alespoň základní údržbu, odmění se vám dlouhou životností. Podobně jsou na tom také dobře dimenzované brzdy, které působí velmi odolně, jen tak něco je nerozhází a můžete se na ně spolehnout prakticky za jakékoliv situace.

Buell 1125R (2010)

Verdikt
Buell 1125R je nekompromisní sportovní motocykl a podle toho se také chová. Pokud hledáte komfortní jízdu nebo klidně si ševelící motor bez vibrací, jste na špatné adrese. Na kvalitní cestě se dočkáte skvělé přilnavosti, stability a fantastických reakcí na změny směru jízdy, což je přesně to, co od motocyklu tohoto typu očekáváme. Motor je dostatečně výkonný, má skvělý zvuk, výborně zatahuje ve vyšších otáčkách a je také velmi spolehlivý. Sice produkuje nějaké ty vibrace, ale není to nic hrozného a po chvíli to nebudete vnímat. Výbava je docela slušná a v základu dostanete všechno pro jízdu nezbytně nutné. Dílenské zpracování je velmi dobré a jedinou výtku máme k méně kvalitním zpětným zrcátkům, která měla při rychlejší jízdě problémy držet na jednom místě.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Buell 1125R (2010)


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.