Přeposlat Dinli DL282 - cruiser na asijský způsob

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Dinli DL282 - cruiser na asijský způsob

07.05.2012 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Doménou asijské produkce motocyklů byly vždy hlavně městské skútry, které se do velkých asijských měst skvěle hodí, a jedná se zde o jedny z nejpopulárnějších dopravních prostředků. Jak to dopadne, když se na Taiwanu rozhodou postavit cruiser?

Dinli DL282 - cruiser na asijský způsob

Cruisery nikdy nebyly to, čím by se asijská produkce motocyklů vyjímala, ale jak víme, tyto trhy jsou čím dál větší, takže je logické, že místní firmy chtějí nabízet všechno, co má i okolní svět. Takže pokud si bude chtít asijský obyvatel pořídit cruiser jako stvořený k pohodlnému cestování, bude moct konečně zvolit také něco zajímavého z domácí produkce. Společnost Dinli totiž na akci International Motor Show, která probíhala na Taiwanu, představila atraktivní cruiser DL282. Hned na první pohled nás zaujal docela výrazný design, který se opravdu povedl a tento model hezky kombinuje moderní věci s retro prvky. Kombinace matné černé barvy a chromovaných doplňků jde krásně k sobě a dominantou celé mašiny je výrazná nádrž, na kterou plynule navazuje sedlo. Zalíbil se nám také jednoduchý výfuk a vyplétaná kola, která se k celkovému stylu motocyklu skvěle hodí. To se dá říct také o palubní desce, která je analogová a je synonymem jednoduchosti.

Dinli DL282 - cruiser na asijský způsob

O pohon tohoto cruiseru se stará jednoválcový motor o zdvihovém objemu 750cc, který pochází ze čtyřkolky Dinli Centhor. Tento motor disponuje čtyřmi ventily, je chlazený kapalinou a jeho kompresní poměr je 10.0:1. Bohužel, výkony pohonné jednotky v tomto modelu zatím nejsou známé, což platí také pro dynamické schopnosti. Na tomto cruiseru je zajímavá hlavně volba převodovky a kdo by čekal klasiku v podobě přímo řazené převodovky, tak by se mýlil. Výrobce zřejmě usoudil, že nejlepší možná převodovka pro cruiser je automatická CVT, takže jí tento motocykl osadil. Nakolik je to dobrá nebo špatná volba ukážou až první testy, nicméně jedna velká výhoda zde je. Otočíte prostě plynem a o nic jiného se nebudete muset starat, takže si budete moct skvěle užít klidnou jízdu krajinou, což je přesně to, pro co byly cruisery stvořeny.

Dinli DL282 - cruiser na asijský způsob

Docela nás překvapila moderní výbava, která zahrnuje například kotoučové brzdy na obou kolech, přičemž na předním kole jsou dvojité kotouče o průměru 2 x 292 mm se čtyřpístkovými třmeny. Zadní kotouč má stejný průměr, jako přední. Sedlo je umístěno ve výšce 680 mm a nádrž pojme 17 litrů paliva, což by mělo stačit na docela solidní dojezd. Cena tohoto modelu zatím nebyla stanovena a neví se ani to, jestli se dostane mimo asijské trhy. Díky povedenému vzhledu by to ale mohl být zajímavý a konkurenceschopný produkt i v Evropě.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Dinli DL282 - cruiser na asijský způsob


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.