BMW


Přeposlat BMW R1200C (2004)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

BMW R1200C (2004)

20.03.2012 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

BMW R1200C sice už není nejmladší motocykl, nicméně stále toho umí nabídnou docela dost. Mezi nejlepší vlastnosti tohoto modelu patří solidní úroveň komfortu, povedený motor s dostatečným výkonem a skvělé brzdy.

BMW R1200C (2004)

Motor
O pohon motocyklu BMW R1200C z roku 2004 se stará docela povedený a hodně mohutný motor o zdvihovém objemu 1170cc, který disponuje nejvyšším výkonem 60.5 koní při 5000 ot/min a točivým momentem 98 Nm při 3000 ot/min. Tento dvouválec nás potěšil hlavně příjemným zátahem už v nízkých a středních otáčkách, takže pro každodenní jezdění se jedná o ideální pohonnou jednotku. S motorem je spojená docela přesná, pětistupňová převodovka, která je vhodně odstupňovaná a celkově se nám s ní pracovalo dobře. Zrychlení z klidu na ¼ míle zvládnete za 15.9 sekund a maximální rychlost je 168 km/h.

BMW R1200C (2004)

Jízda a ovladatelnost
Jízdní vlastnosti jsou zaměřeny hlavně na komfort, nicméně dobře vyrovnané šasi vám poskytne také solidní stabilitu i při vyšších rychlostech. Na druhou stranu, jedná se o vcelku těžký motocykl, váží značných 265 kg (245 kg je suchá hmotnost), takže manipulace v nižších rychlostech není nikterak jednoduchá a do ostrých zatáček se motocykl také nehrne zrovna s nadšením. Pochválit musíme excelentní brzdy, které se i s vyšší hmotností perou opravdu s vytrvalostí. Kromě toho, že se dobře dávkují, tak takřka vůbec nevadnou a působí až nezničitelným dojmem. Brzy jsou osazeny kotouči o průměru 2 x 305 mm vpředu a 285 mm vzadu.

BMW R1200C (2004)

Výbava
V základní výbavě dostanete jen ty nejzákladnější a nejnutnější věci, ale na druhou stranu to stačí, protože nic podstatného jsme zde nepostrádali. Pohodlné sedlo se nachází ve výšce 740 mm a nádrž pojme slušných 17.5 litrů paliva, což stačí na dojezd zhruba 288 km. Palubní deska je příjemně jednoduchá, skládá se ze třech analogových budíků, přičemž její hlavní dominanta je velký otáčkoměr ve středu. S čitelností jsme neměli problémy ani na přímém slunečním světle. Přední světlomet je dostatečně výkonný, větrný štít funguje docela dobře a naše jediná výtka směřuje ke zpětným zrcátkům, která mohla být trochu větší. Rozměry pneumatik jsou 150 / 80 R16 VR vpředu a 170 / 80 R15 VR vzadu.

BMW R1200C (2004)

Kvalita a spolehlivost
I když se jedná o starší motocykl, dílenské zpracování je velmi dobré a pokud se vyvarujete prvních modelů, mělo by být vše v pořádku. První motocykly z této řady se vyznačovaly hlavně méně kvalitním lakem i chromovanými doplňky, takže byly podstatně náchylnější na údržbu. Ani na méně kvalitní cestě jsem si nevšimli žádného výrazného vrzání a nejspolehlivější komponenta by měla být motor. Ten je bytelný, léty prověřený a pokud mu věnujete nějakou tu údržbu, bude sloužit dlouho a bez větších starostí. Podobně jsou na tom také brzy a neměli jsme problémy ani s elektronikou.

BMW R1200C (2004)

Verdikt
BMW R1200C sice už není nejmladší motocykl, nicméně stále toho umí nabídnou docela dost. Mezi nejlepší vlastnosti tohoto modelu patří solidní úroveň komfortu, povedený motor s dostatečným výkonem a skvělé brzdy. Výbava je pouze základní, nicméně všechno podstatné se na palubě nachází. Dílenské zpracování je na velmi vysoké úrovni a pokud se budete o motocykl starat, odmění se vám dlouhým a bezproblémovým chodem.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 1

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku BMW R1200C (2004)


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.