Přeposlat Benelli TNT 899 (2010)

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Benelli TNT 899 (2010)

01.03.2012 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Benelli TNT 899 je nejenom jeden z nejatraktivnějších motocyklů, patří také mezi nejpovedenější naháče vůbec a na silnici se za ním každý otočí. Kromě skvělého tříválcového motoru nabídne zároveň i výborné jízdní vlastnosti a slušnou výbavu.

Benelli TNT 899 (2010)

Motor
O pohon motocyklu Benelli TNT 899 se stará úžasný řadový tříválec o zdvihovém objemu 899cc, který disponuje nejvyšším výkonem 120 koní při 9500 ot/min a točivým momentem 88 Nm při 8000 ot/min. Výkon je to více než solidní a motocykl díky tomu reaguje na přidání plynu bleskově a ochotně. Motor docela solidně zatahuje už ve středních otáčkách a líbil se nám také jeho výrazný zvukový projev, který je nejlepší v otáčkách nejvyšších. Maximální rychlost tohoto motocyklu je 232 km/h a ve výbavě nechybí ani přesná, šestistupňová převodovka. Ta je vhodně odstupňovaná a pracovalo se nám s ní opravdu dobře.

Benelli TNT 899 (2010)

Jízda a ovladatelnost
Jízdní vlastnosti jsou výborné a nabídnou přesně to, co byste od podobného motocyklu očekávali. Nejedná se sice o nějak extra lehký motocykl, nicméně ovladatelnost je skvělá a motocykl reaguje na změny směru jízdy ochotně a s nadšením. Výhrady jsme neměli ani k přilnavosti. Motocykl je až nečekaně pohodlný i při delším cestování, a to hlavně díky dobré pozici za řidítky a docela pohodlnému sedlu. Široká řidítka vám poskytnou dobrou kontrolu nad motocyklem a navíc jsou vcelku citlivá. Ocenili jsme také výkonné a odolné kotoučové brzdy, které nevadnou ani při agresivnějším používání a navíc se dobře dávkují. Rozměry kotoučů jsou 2 x 320 mm vpředu a 240 mm vzadu.

Benelli TNT 899 (2010)

Výbava
Základní výbava je docela na úrovni a dostanete spoust moderních komponentů, jako jsou například brzdy od společnosti Brembo. Zalíbila se nám také jednoduchá palubní deska, která je přehledná a bez větších problémů čitelná i na přímém slunečním světle. Vcelku pohodlné sedlo se nachází ve výšce 820 mm a nádrž pojme 16 litrů paliva, což stačí na slušný dojezd. Přední světlomet je dostatečně výkonný a neměli jsme s ním žádné problémy, ale ocenili bychom trochu rozměrnější zpětná zrcátka, která by poskytla lepší přehled o dění za vámi. Rozměry pneumatik jsou 120/70 17 vpředu a 190/50 17 in vzadu.

Kvalita a spolehlivost
V tomto ohledu jsme čekali jen to nejlepší a to jsme také dostali. Benelli je postavené opravdu výborně, je to poctivý motocykl a dílenské zpracování si určitě zaslouží pochvalu. Všechny komponenty sedí hezky na svém místě a vrstva laku je dostatečně silná, takže se nemusíte bát ani nepříznivého počasí. Nejspolehlivější je určitě motor, kterému stačí pouze základní údržba a zvládne i pořádný zápřah. Brzdy jsou na tom podobně, působí neunavitelně a můžete se na ně spolehnout za jakékoliv situace. V průběhu našeho testu jsme neměli problémy ani s elektronikou.

Benelli TNT 899 (2010)

Verdikt
Benelli TNT 899 je nejenom jeden z nejatraktivnějších motocyklů, patří také mezi nejpovedenější naháče vůbec a na silnici se za ním každý otočí. Kromě skvělého tříválcového motoru nabídne zároveň i výborné jízdní vlastnosti a slušnou výbavu. U jízdy jsme nejvíce ocenili velmi dobrou ovladatelnost a také překvapivě pohodlnou pozici za řidítky. Dílenské zpracování je na úrovni a výhrady jsme neměli ani ke spolehlivosti.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Benelli TNT 899 (2010)


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.