Přeposlat Ducati StreetFighter S

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Ducati StreetFighter S

18.03.2009 | Marek Zouzalík | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Hledáte dobře ovladatelný sportovně laděný silniční motocykl s optimálním výkonem při snesitelné spotřebě, který je IN? Po úspěšné řadě „naháčů“ Monster, přišla italská firma Ducati se skutečnou lahůdkou – dvouválcovým supernaháčem StreetFighter S.

Klasický trubkový rám s agresivní přední maskou, kterou dokreslují obrysy rozsvícených světel a při pohledu ze strany vpravo umístěný lehký výfuk se dvěma tlumiči. Karbonové doplňky, tlumiče Öhlins se sportovním nastavením, sedmnáctipalcová kovaná pětipaprsková kola Marchesini o jejichž bezpečné zastavení se starají brzdy Brembo, pozlacená přední vidlice a hlavně – DTC (Ducati Traction Control) a DDA (Ducati Data Analysis) jsou u Ducati StreetFighter S již v základní výbavě. Navíc se jedná o dvousedadlovou verzi, s ergonomicky vytvarovanými sedly, které dojem z tohoto supoernaháče dokreslují k dokonalosti. Tento stroj o hmotnosti 167 kg již na první pohled vybočuje z řady svých předchůdců.

Ducati StreetFighter S

Ducati StreetFighter S

Příhradový rám z ocelových trubek, který je převzat z modelu Ducati 1098 ukrývá vodou chlazený dvouválcový motor ve tvaru „L“ s obrovským kroutícím momentem i výkonem. Použit je 4ventilový rozvod Desmodromic a vstřikování zabezpečuje elektronika Marelli. Motor má obsah 1099 kubických centimetrů a točivého momentu 115 Nm a výkonu 155 koní dosahuje při 9500 otáčkách za minutu.

Ducati StreetFighter S

Ostatně, vysokoobjemové dvouválcové vidlicové motory s desmodromickým ventilovým rozvodem jsou jednou ze specialit tohoto italského výrobce. Zavírání ventilů zajišťuje místo konvenční pružiny speciální vačka, což umožňuje použít vačky s agresivnějším profilem bez rizika nedovírání ventilů ve vysokých otáčkách. Výsledkem je působivá výkonová charakteristika a schopnost dosahovat u dané konstrukce motoru vyšších otáček, než by dovoloval konvenční ventilový rozvod. Další odlišností od „hlavního proudu“, je užití vícekotoučové suché spojky namísto kapalinové. Výhodou je vyšší účinnost, která je však vykoupena za cenu obtížněji dosažitelné plynulosti řazení a rychlejšího opotřebení. Použitý motor splňuje požadavky emisní normy Euro 3. Výrobcem udávaný úhel řízení – 29 stupňů – by pak měl přispět k lepší ovladatelnosti a stabilitě.

Ducati StreetFighter S

Ducati StreetFighter S

Ducati StreetFighter S je dostupný nejen v klasické červené barvě, shodné s ostatními motocykly ze stáje Ducati, ale také v noční černi. Některé detaily jsou vyvedeny v barvě karbonu. Cena tohoto motocyklu se v České republice pohybuje lehce pod 530 000 korun.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 14

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Ducati StreetFighter S


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.