Přeposlat Aprilia Shiver GT

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Aprilia Shiver GT

10.10.2008 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Dnes pro vás máme kratší, ale velmi zajímavou novinku, kterou by si fanoušci motocyklů Aprilia určitě neměli nechat ujít. Tato společnost totiž dnes odhalila nový model s označením Shiver GT, která by se pro ni měla stát klíčovým modelem pro rok 2009.

Dnes pro vás máme kratší, ale velmi zajímavou novinku, kterou by si fanoušci motocyklů Aprilia určitě neměli nechat ujít. Tato společnost totiž dnes odhalila nový model s označením Shiver GT, která by se pro ni měla stát klíčovým modelem pro rok 2009.

Aprilia Shiver GT

Začneme designovou stránkou. Ta je velmi povedená, motocykl vypadá správně agresivně a dravě. Vynikne hlavně při pohledu z boku a kombinace červené, černé a stříbrné barvy jí opravdu sluší. Pro Apriliu je možná nejdůležitější motocykl ultimátní superbike RSV4, ale Shiver je hned v závěsu za ním. Aprilia slibuje, že nová verze nabídne komfort, skvělou ochranu proti větru a hlavně skvělé jízdní zážitky. Stávající Shiver je výimečně vyvážená motorka, na které se nemusíte bát vydat se do města nebo na delší cestu, ale zároveň je jistá i ve vyšších rychlostech a při ostrém průjezdu zatáček. Všechno na ní skvěle drží pohromadě a funguje v dokonalé symbióze. Dá se očekávat, že nový model GT bude doveden takřka k naprosté dokonalosti.

Aprilia Shiver GT

Aprilia Shiver GT

Základ zůstal nezměněn a o pohon se stará stejný motor o zdvihovém objemu 750cc, který dává nejvyšší výkon 95 koní. Díky relativně nízké hmotnosti je to výkon více než dostačující a zaručuje svižné svezení a rychlou reakci motocyklu na přidání plynu. Šasi zůstalo taky stejné a je vyrobeno z kombinace hliníku a oceli. Je velmi pevné, stabilní a po všech směrech skvěle vybalancované. Motor dostane přepracovanou palivovou mapu, díky které bude jeho projev lepší a reakce budou ostřejší. Zcela nové jsou radiální kotoučové brzdy, ty mají průměr 320 mm a jsou vybaveny dvou kanálovým systémem ABS. Nové vidlice mají průměr 43mm. Oficiální datum uvedení na trh zatím není známé, základní cena by měla být o kousek vyšší než u klasické verze.

Aprilia Shiver GT

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 28

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Aprilia Shiver GT


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.